سمنان؛

آموزش مدیریت پسماند به بیش از 17 هزار دانش آموز و نوآموز

آموزش مدیریت پسماند در مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در سال تحصیلی 95-94 به پایان رسید .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند و تبدیل مواد شهری شهرداری سمنان گفت :در سال تحصیلی 95-94 آموزش های لازم در زمینه مدیریت پسماند با موضوعاتی همچون راه های کاهش حجم زباله ، رها نکردن زباله ها در محیط ، استفاده نکردن از ظروف یکبار مصرف و جداسازی زباله های خشک و تر از مبداء برای تمامی دانش آموزان پایه اول تاششم و نوآوران پیش دبستانی شهر سمنان به اتمام رسید.

حمیدرضا پیوندی افزود: در مجموع دوره مذکور دو هزار و 291 نوآموز در 41 مرکز پیش دبستانی، 51 مدرسه ابتدایی با 14 هزار و 877 دانش آموز را تحت پوشش قرار داده است.

به گفته وی از این تعداد 80 پایه ششم به تعداد 2311 دانش آموز ،84 پایه پنجم به تعداد 2497 دانش آموز،85 پایه چهارم به تعداد 2500 دانش آموز ،91پایه سوم به تعداد 2607 دانش آموز ،87 پایه دوم به تعداد 2478 دانش آموز و85 پایه اول به تعداد 2484 دانش آموز هستند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری آموزش و پرورش و مدارس و کارشناسان آموزش اظهار داشت: در این دوره تمامی دانش آموزان و نوآموزان بروشور مناسب با مقطع تحصیلی و نیز پلاستیک آبی جهت جداسازی پسماندهای خشک را دریافت کردند و پس از برگزاری مسابقات پایان دوره آموزشی به آنان کارت همیار طبیعت و جایزه اهداء شد.

این سازمان در نظر دارد در راستای صرفه جویی در مصرف کاغذ و به روز رسانی آموزش ها  برای سال تحصیلی جدید دوره های آموزشی مدیریت پسماند مدارس را با استفاده از لوح فشرده آموزشی برگزار کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار