اكران خصوصی «مرگ ماهی» بدون حضور بازیگران فیلم برگزار شد

ساعاتی پیش مراسم اكران خصوصی فیلم سینمایی «مرگ ماهی» به كارگردانی روح الله حجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  ساعاتی پیش مراسم اكران خصوصی فیلم سینمایی «مرگ ماهی» به كارگردانی روح الله حجازی با حضور تنی چند از هنرمندان، دست‌اندركاران و علاقه‌مندان سینما در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.
 
محمود كلاری، فرشته صدرعرفایی، مهدی فقیه، لیندا كیانی، شاهرخ استخری، افشین هاشمی، فرشید نوابی، حبیب اسماعیلی، سید جمال ساداتیان و ... از جمله حاضران در این مراسم بودند.
 
در ابتدای مراسم هنرمندان به گفتگو و تبادل نظر با یكدیگر پرداختند و سپس پوستر فیلم را به یادگار امضا كردند. 

در ادامه روح الله حجازی در سخنانی اظهار داشت: قرار بود اكران خصوصی این فیلم هفته گذشته برگزار شود اما به دلیل برخی تداخلات به امروز موكول شد و به همین دلیل بعضی بازیگران فیلم نتوانستند در این برنامه حضور پیدا كنند.

وی تصریح كرد: سعی كردم خودم را در «مرگ ماهی»  تكرار نكنم و یک كار متفاوت را تولید كنم و امیدوارم فیلم مورد پسند مخاطبان واقع شود.

وی افزود: از دكتر رفیعی تشكر می كنم؛ چراكه اگر ایشان و حمایت هایشان نبود، این فیلم به نتیجه نمی رسید؛ همچنین از محمود كلاری كه جزو بزرگان سینما هستند تشكر می‌كنم و خیلی خوشحالم كه در این برنامه حضور دارند.
 
در بخش پایانی مراسم نیز حضار به تماشای فیلم سینمایی «مرگ ماهی» نشستند.
 
گفتنی است؛ علی مصفا و سحر دولتشاهی به دلیل شركت در جشنواره فیلم كن، بابك كریمی به دلیل حضور در فیلم سینمایی «هجوم» به كارگردانی شهرام مكری و طناز طباطبایی به علت سفر به جنوب كشور برای بازی در یك پروژه سینمایی نتوانستند در این مراسم شركت كنند.





انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار