لرستان؛

کمک۹۴میلیارد ریالی حامیان لرستانی به ایتام

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان لرستان از کمک ۹۴ میلیارد و ۳۵۱ میلیون ریالی حامیان و خیرین به ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد در سال ۹۴ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ میهن پور با اشاره به اینکه اکرام ایتام از توصیه‌های مؤکد دین مبین اسلام است، گفت: حامیان نوعدوست علاوه بر پرداخت سرانه‌ ایتام که به صورت ماهانه به حساب آنان واریز می‌کنند، بابت تأمین کمک هزینه‌ جهیزیه، لوازم خانگی، ساخت و تعمیر مسکن، کمک هزینه‌ درمان و تحصیل ایتام آنها را مورد حمایت خود قرار می‌دهند.

وی افزود: در استان تعداد ۲۲ هزار و ۷۰۱ حامی حمایت هفت هزار و ۵۳۰ یتیم و هزار و ۷۸۲ خانواده محسنین را به عهده دارند که این حامیان در سال گذشته بیش از ۹۴ میلیارد و ۳۵۱ میلیون ریال به حساب فرزندان معنوی خود واریز کرده اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کمک های حامیان در سال گذشته به صورت نقد و کالا بوده است، افزود: برای حمایت ایتام و محسنین لرستانی حامیان در سال ۹۴ بیش از ۸۴ میلیارد و ۵۲۷ میلیون ریال به صورت نقدی و ۹ میلیارد و ۸۲۵ میلیون ریال کالا به فرزندان معنوی خود و ایتام تحت حمایت کمک کردند.

میهن پور با بیان عملکرد واحد اکرام شهرستان های استان گفت: سال گذشته از نظر مقدار کمک های جمع آوری شده توسط امداد برای ایتام و محسنین به ترتیب شهرستانهای بروجرد، دورود و ازنا در رتبه های اول تا سوم در بین یازده شهرستان استان قرار گرفتند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: کمک ، حامیان ، لرستان ، ایتام ، تحصیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.