آبادان؛

دیدار تیم های فوتبال "صنعت نفت آبادان" و "پیکان"

تیم صنعت نفت آبادان همیشه به هواداران خود امید دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: هواداران تیم فوتبال صنعت نفت به منظور حمایت از این تیم و افزایش توان روحی بازیکنان در بازی مقابل فجر سپاسی شیراز حضوری پررنگ داشته باشند.

پیمان ادیبی بیان اینکه تیم صنعت نفت همیشه به هواداران خود امید دارد، افزود: آنان وفادارانی هستند که هیچگاه دست از حمایت همه جانبه تیمشان برنداشته و با این کار سبب افتخارآفرینی این تیم شده اند.

وی خطاب به هوادارن پرشور آبادانی گفت: امیدواریم با حماسه ای که از بابت حضور هواداران در روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه جاری در استادیوم تختی آبادان رقم می خورد این تیم بتواند ضمن کسب پیروزی و حضور در لیگ برتر شادی را به مردم ابن شهرستان هدیه کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان افزود: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که اکنون به لطف خداوند و همراهی پرشور و تمام قد هوادارانش به سوی لیگ برتر خیز برداشته برای برداشتن گام آخر جهت حضور در لیگ برتر به یاری و حمایت همراهان همیشگی خود دارد.

مسابقه میان تیمهای صنعت نفت آبادان و فجر سپاسی شیراز در قالب هفته ۳۸ (پایانی) لیگ دسته یک بزرگسالان برای تعیین سومین تیم صعود کننده به لیگ برتر شانزدهم، روز دوشنبه هفته جاری (۲۷ اردیبهشت ماه ) از ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه تختی شهر آبادان برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، دیدار ، تیم ، فوتیال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.