آبادان؛

یکدلی اعضای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای کسب پیروزی

اعضاء تیم فوتبال نعت نفت یکدل و هم‌قسم برای کسب پیروزی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: اعضاء تیم یکدل و هم‌قسم برای کسب پیروزی در دیدار با فجرسپاسی شیراز هستند و امیدوارم بدون هیچ مشکلی پای به میدان بگذاریم و با کسب یک پیروزی خوب روز بزرگ دیگری را برای آبادان رقم بزنیم.

علی عیسی‌زاده در رابطه با دیدار حساس تیمش مقابل فجر سپاسی شیراز در آبادان، افزود: یک دیدار سخت را در پیش داریم اما مطمئن هستیم با حمایت هواداران پرشور خود، ورزشگاه را برای تیم رقیب جهنم خواهیم کرد.

وی گفت: اعضاء تیم یک‌دل و هم‌قسم برای کسب پیروزی در این دیدار هستند و امیدوارم بدون هیچ مشکلی پای به میدان بگذاریم و با کسب یک پیروزی خوب روز بزرگ دیگری را برای آبادان رقم زنیم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان درباره اینکه این تیم برای دومین‌بار با مدیریت وی در آستانه صعود به لیگ برتر قرار گرفته، افزود: تنها خواست خدا موجب این کار بزرگ شده و این پیروزی‌ها را به مردم آبادان تقدیم می‌کنیم و از اعضای تیم نیز به خاطر زحماتشان تشکر می‌کنم.

عیسی‌زاده گفت: از هواداران می‌خواهم فردا 90 دقیقه تیم خود را تشویق کنند و از حواشی پرهیز کنند و اجازه دهند تیم نفت آبادان در کمال آرامش به بازی خود بپردازد.

وی افزود: تمام تمهیدات لازم برای رفاه هواداران در این روز اندیشیده شده و این ورزشگاه آماده است تا خیل عظیم هواداران را در خود جای دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، تیم ، فوتبال ، یکدلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.