سیستان وبلوچستان؛

بهره برداری سه طرح راهسازی در خاش

سه طرح راهسازی با اعتباری افزون بر 47 میلیارد ریال در شهرستان خاش به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه بهره برداری از این طرح ها گفت: این سه طرح شامل تقاطع غیر همسطح، کنارگذر در محله قلندرزهی ها و جاده روستایی عباس آباد خاش است.

باقر کرد افزود: تقاطع غیر همسطح دارای 500 متر پل روگذر، 350 متر پل زیرگذر با 11 متر عرض بوده که برای اجرای آن 30 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی ادامه داد: برای ساخت کنار گذر شمالی تقاطع غیر همسطح محله قلندرزهی ها نیز که به طول سه و نیم کیلومتر و عرض هفت متر است 12 میلیارد ریال و برای ساخت جاده روستایی عباس آباد به اسماعیل آباد به طول پنج کیلومتر پنج میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: طرح تقاطع غیر همسطح خاش از شاخص ترین طرح های منطقه خاش است که نقش مهمی در کنترل ترافیک و کاهش تلفات ناشی از سوانح در جاده ارتباطی این شهرستان به شهرهای زاهدان، ایرانشهر و سراوان دارد.

کرد گفت: با اجرای این طرح بخش بزرگی از مشکلات و حوادث رانندگی در شهرستان خاش مرتفع می شود.

محمداکبر چاکرزهی فرماندارخاش گفت: تلاشها و پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مجموعه فرمانداری، اعضای شورای اسلامی و شهرداری، مسئولان اداره راه و شهرسازی خاش و همت کارکنان شرکت راهسازی پاریز برای اجرایی شدن طرح تقاطع غیر همسطح در این شهرستان قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ع


برچسب ها: بهره برداری ، سه طرح ، خالش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار