سیستان وبلوچستان؛

مبارزه با مواد مخدر نیازمند تامین هزینه است

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش گفت: تامین اعتبار برای انجام کارهای فرهنگی، آموزشی و اشتغالزایی لازمه و شاکله مهم موفقیت در امر مبارزه با مواد مخدر و کاهش اثرات سومصرف این ماده خانمانسوز است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان؛قلندرزهی روز در نشست اعضای شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش افزود: تشکیل کانونهای سلامت محله ای، آموزش زندانیان و اقشار جامعه و کمک به ارتقا شاخصهای عملکردی مبارزه با مواد مخدر نیازمند پیش بینی اعتبارات لازم و توجه به این موضوع است.

وی ادامه داد: بر اساس آمار رسمی 21 درصد افراد شاغل در مراکز کارگری مصرف کننده مواد مخدرند که این موضوع به تولید ملی خسارات زیادی وارد می کند.

دبیر ستاد مبارزه با موادمخدر خاش ادامه داد: پارسال افزون بر 11 هزار و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر در خاش کشف و معدوم شد و بر اساس آمار اعلام شده در دو ماهه امسال نیز هزار و 856 کیلوگرم کشف شده است.

قلندرزهی گفت: پیشگیری از اعتیاد و کمک به درمان معتادان نیازمند کارهای فرهنگی است که در همین راستا استفاده از ظرفیت رسانه های ارتباط جمعی و مساجد و مدارس و دانشگاهها می تواند به موفقیت بیشتر برنامه ها کمک کند.

محمد احمدی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خاش نیز از اقدامات و تلاشهای مسئولان و عوامل دست اندرکار مبارزه با مواد مخدر خاش تجلیل کرد و گفت: اقدام فداکارانه و شجاعانه یک سرباز میهن توانست باندی بزرگ از شرارت و نا امنی که عناصر مهم ترانزیت مواد مخدر بودند را متلاشی کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار