ستاره تیم ملی والیبال لهستان هنوز مردد است که بین یک باشگاه ایتالیایی یا حضور در لیگ والیبال ژاپن کدام را انتخاب کند.

کوبیاک بر سر دو راهی ایتالیا و ژاپنبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  مایکل کوبیاک ، ستاره 28 ساله لهستانی هنوز تصمیم قطعی مبنی بر انتخاب تیم باشگاهی فصل آینده‌اش نگرفته است.

کوبیاک که فصل قبل را در تیم هالک بانک ترکیه سپری کرد و با این تیم به مقام قهرمانی لیگ ترکیه هم دست پیدا کرد، برای فصل آینده از یک باشگاه ایتالیایی و یک باشگاه ژاپنی با پیشنهادات خوبی مواجه شده است.

کوبیاک در گفتگو با یک سایت لهستانی درباره این پیشنهادات و تصمیم خود اظهار کرد: من یک بازیکن حرفه ای هستم که تمام عمرم را وقف والیبال کرده‌ام. این روزها باید بیشتر فکر کنم تا ببینم بازی در تیمی که شرایط مالی بهتری دارد برایم ارجحیت دارد یا تیمی که از لحاظ فنی در سطح بالاتری است. در مجموع تصمیم را به شکلی خواه گرفت که به سود خانواده و آینده ام باشد.

این در حالی است که کشورهای آسیای شرقی این روزها سرمایه گذاری زیادی در بخش والیبال انجام داده اند و در صدد جذب ستاره های والیبال جهان هستند. کشورهایی مانند کره جنوبی ، چین و ژاپن در زمره این کشورها قرار دارند و اصلا بعید نیست کوبیاک به دلیل شرایط مالی خوبی که از سوی تیم ژاپنی با آن مواجه شده است حضور در یک کشور آسیایی را برای فصل بعد انتخاب کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار