اردبیل؛

رایزنی برای حضور هیأت های تجاری خارجی در اردبیل

عضو هیأت رئیسه اتاق ایران گفت: در حال رایزنی برای حضور هیئت های تجاری خارجی در استان اردبیل هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حسین پیرموذن با بیان اینکه استان اردبیل از قطب های مهم کشاورزی کشور است افزود: در این وضیعت اقتصادی،دولت باید کشاورزان و بویژه سیب زمینی کاران استان اردبیل را مورد حمایت بیشتری قرار دهد چرا که از کشت و صادرات سیب زمینی حمایت قابل توجهی انجام نمی گیرد.

وی افزود: با توجه به شرایط پسابرجام و ورود هیأت های تجاری به کشور در تلاشیم زمینه سفر هیئت های تجاری به شهرستانها و بالطبع اردبیل را فراهم کنیم تا استان اردبیل نیز از این رفت و آمدهای تجاری استفاده کرده و تعاملات تجاری اش را بیش از پیش کند.

پیرموذن با بیان اینکه زمینه اعزام هیئت های تجاری استان در حال حاضر در حال تدارک است افزود: به زودی هیئتی از طرف اتاق اردبیل به باکو و همچنین هیئتی نیز به بصره اعزام خواهند شد تا زمینه گسترش هر چه بیشتر روابط اقتصادی فی مابین میان جمهوری آذربایجان و جمهوری عراق همچنین انتفاع استان از این روابط پدید آید.

وی افزود: در سفر اخیر به ترکیه و به دنبال گفت و گوهای فشرده میان هیئت های دو کشور زمینه تبادل ارزی لیر و ریال به جهت تسهیل تبادل ارزی برای کشور حاصل شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، رایزنی ، هیات ، تجاری ، خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.