شهرکرد؛

آغاز ثبت نام مداحان و شاعران آیینی در سامانه طوبی

رئیس کانون مداحان و شاعران آئینی چهارمحال و بختیاری، از آغاز ثبت نام مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و شاعران آیینی استان، همزمان با سراسر کشور در سامانه طوبی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حمیدرضا توسلی، از برادران و خواهران مداح و شاعر آیینی در سطح استان خواست:
در اولین فرصت، با مراجعه به نشانی tooba.tdm-ido.ir ثبت نام کنند.

وی گفت: برای ثبت نام در سامانه طوبی باید فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه، کارت ملی، مدارک تحصیلی، عکس و مدارک مربوط به دوره های آموزشی گذارنده شده را همراه داشته باشند.

رئیس کانون مداحان و شاعران آئینی استان چهارمحال و بختیاری افزود: پس از ثبت نام و تأیید کانون مداحان و شاعران آیینی، به صورت متمرکز و هماهنگ با سراسر کشور، برای مداحان و شاعران آیینی واجد شرایط کارت شناسایی صادر خواهد شد.

توسلی ادامه داد: براداران و خواهران برای اطلاعات بیشتر می توانند به دفاتر کانون مداحان و شاعران آیینی و یا کارشناسان تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی محل سکونت خود مراجعه کنند. 

وی با اشاره به تأثیر والای مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و شاعران و ضرورت قرار گرفتن تریبون مرثیه سرایی و نوحه خوانی در اختیار انسان های مومن، ولایتمدار، متعهد و تأثیر گذار جامعه، گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته در این راستا، ایجاد و راه اندازی سامانه طوبی برای شناسایی و ساماندهی مداحان و شعرای آیینی است.

توسلی اضافه کرد: تاکنون افزون بر یک هزار نفر از برادران و خواهران مداح و شاعر آیینی در سطح چهارمحال و بختیاری، عضو کانون مداحان و شاعران آیینی استان هستند.

وی، با بیان اینکه کار آزمون شفاهی و همزمان سطح بندی مداحان در استان آغاز شده است، افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان، کلاس آموزش قرآن ویژه مداحان در مقاطع مختلف هم در سراسر استان برگزار می شود که برادران و خواهران برای ثبت نام می توانند به دفاتر کانون مداحان و شاعران آیینی محل سکونت خود مراجعه کنند.  

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه کریمی
۲۱:۴۶ ۱۵ آذر ۱۳۹۶
عالیه
Iran (Islamic Republic of)
علی باقری
۰۱:۲۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
مداحی
Iran (Islamic Republic of)
علی باقری
۰۱:۲۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
مداحی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۰۷ مهر ۱۳۹۵
ثبت نام مداح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۰۵ مهر ۱۳۹۵
سایت بسیارعالی ومفیدی است