تبریز؛

نگاهی به حضورتیمهای تراکتورسازی ایران والنصرامارات درمرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا

تراکتورسازان پس از حضور در امارات،نخستین تمرین خودرا در زمین چمن باشگاه ایرانیان برگزار کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛این تمرین پرنشاط از ساعت 20 در این زمین آغاز شد وبازیکنان تیم تراکتورسازی زیر نظر سرمربی تیم به مرور برنامه های تاکتیکی پرداختند.

در ابتدای این تمرین امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی لحظاتی را در خصوص حساسیت این دیدار با بازیکنان گفتگو کرد.

تراکتورسازی خود را برای دیدار با النصر امارات در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند.

این دیدار فردا ازساعت 21و15دقيقه در ورزشگاه آل مکتوم دبی برگزار خواهد شد.

فردا شب تراکتورسازان یکدست قرمز رنگ مقابل یکدست آبی پوشان النصر صف آرایی می کنند.

دروازبانان دو تیم نیز با لباس های مشکی و زرد در این بازی حاضر خواهند شد.

مربی تیم تراکتورسازی در مورد بازی با النصر می گوید: این تیم از باشگاه های ثروتمند امارات است و رقمهای دریافتی بازیکنانش و همچنین بودجه این تیم قابل قیاس با ما نیست اما ما هم بازیکنانی به مراتب با کیفیت تر از آنها داریم و همچنین سرمربی خوبمان که همیشه با درایت و تجربه ای که دارد در این مواقع به تیم و موفقیت تیم کمک می کند..

رحمان رضایی افزود: باید تاکید کنم که حضور هواداران در دوبی هم می تواند نقطه عطف موفقیت ما باشد هوادارانی که همیشه کنارمان بوده اند.

به گفته وی : به شخصه فکر می کنم سال خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم با موفقیت در آسیا این شادی را کامل کنیم و بتوانیم ذره ای از محبت هوادارانمان را جبران کنیم زیرا تراکتور تیم بزرگی است چون هواداران بزرگی دارد و همیشه پتانسیل موفقیت و بزرگی را دارد.

سینا عشوری هافبک تیم تراکتورسازی تبریزگفت: بازی بسیار سختی با النصر داریم. النصر فقط یکی از بازیکنانش به نام نیلمار 25 میلیارد تومان قیمت دارد. کارمان دشوار است اما به دنبال این هستیم تا بتوانیم این تیم را شکست دهیم و به جمع 8 تیم برتر آسیا راه پیدا کنیم. امیدوارم در این راه موفق باشیم.

نیلمار- ستاره برزیلی النصر و بختیار رحمانی هافبک تیم تراکتورسازی هر کدام با به ثمر رساندن 3 گل در مرحله گروهی، برترین گلزنان تیمشان در این مسابقات محسوب می‌شوند.

تجربه ای متفاوت و جدید در آسیا

تراکتورسازان که چهارمین حضور متوالی خود را در لیگ قهرمانان آسیا تجربه می‌کنند، برای اولین بار به جمع 16 تیم برتر مسابقات صعود کرده‌اند و امیدوارند تا با برتری در این مرحله پا فراتر گذاشته و خود را به جمع 8 تیم برتر مسابقات برسانند.

در سمت مقابل/تیم النصر امارات تیمی است که به نسبت به تراکتورسازی تجربه کمتری در لیگ قهرمانان آسیا دارد. این تیم با احتساب این دوره سه بار در این رقابت‌ها حاضر شده و جالب اینکه آبی‌های اماراتی نیز برای نخستین بار به مرحله یک هشتم نهایی راه یافته‌اند.

عملکرد دو تیم در مرحله گروهی

تراکتورسازی در مرحله گروهی این مسابقات در گروه سوم با تیم‌های الهلال عربستان، پاختاکور ازبکستان و الجزیره امارات هم‌گروه بود که در نهایت توانست با 4 پیروزی و دو شکست به عنوان تیم نخست صعود کند. شاگردان قلعه نویی در 6 دیداری که در این مرحله برگزار کردند، 10 گل به ثمر رسانده و تنها سه گل دریافت کردند که این عملکرد موجب شد تا آنها یکی از برترین‌های دور گروهی باشند.

در آن طرف تیم النصر امارات در دور گروهی با تیم‌های لوکوتیو ازبکستان، الاتحاد عربستان و سپاهان ایران در گروه نخست قرار گرفته بود که به سختی و با 9 امتیاز به عنوان تیم دوم جواز حضور در این مرحله را کسب کرد. این تیم در پایان مرحله گروهی با الاتحاد عربستان هم امتیاز شد اما به علت برتری در بازی رو در رو بالاتر از این تیم قرار گرفته و صعود کرد.

النصر5 گل زده و 4 گل خورده در مرحله گروهی بیانگر صعود دشوار شاگردان یوانوویچ به مرحله حذفی است.

چهارمی هردوتیم درلیگ

سرخ پوشان تبریزی در حالی پا به این دیدارمی‌گذارند که در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران در خانه جشنواره گل به راه انداخته و تیم سقوط کرده استقلال اهواز را با 5 گل درهم کوبیدند. با این وجود شاگردان قلعه نویی فصل را با رده چهارم به پایان رساندند.

همچنین آبی پوشان دبی نیز در آخرین بازی خود در لیگ امارات به برد پرگل خانگی برابر یک تیم قعر جدولی دست یافت تا همچون رقیب با روحیه مضاعف به دیدار فردا بیاید.

النصر در هفته بیست و ششم لیگ برتر امارات در خانه با نتیجه 3 بر یک مهمانش الفجیره را شکست داد.

نکته جالب توجه اینکه النصر در جدول رده بندی لیگ امارات کاملا مشابه تراکتورسازی است. این تیم در پایان لیگ برتر امارات با 41 امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

 
انتهای پیام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.