سردار وحیدی: اطلاعات دقیقی از کمک امریکا به گروه‌های تروریستی داریم/هدف جنگ‌های نوین وارد کردن خسارات به جبهه مقاومت است

رئیس مرکز تحقیقات دفاعی راهبردی گفت: امروز با تروریست‌هایی طرف هستیم که تجهیزات دارند، ما اطلاعات موثقی داریم که آمریکا به داعش کمک می‌کند.

اطلاعات دقیقی از کمک امریکا به گروه‌های تروریستی داریم/هدف جنگ‌های نوین وارد کردن خسارات به جبهه مقاومت استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان سردار احمد وحیدی رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم ملی آمایش دفاعی امنیتی مناطق کویری و بیابانی ایران که در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد اظهار داشت: وضعیت جوانان در غرب بسیار غم‌انگیز است ما هر ساله شاهد خودکشی بسیاری از جوانان در کشور آمریکا هستیم و در آنجا خودکشی سومین علت مرگ جوانان است و سالانه میلیون‌ها نسخه درمان ضد افسردگی برای جوانان آمریکا تجویز می‌شود. اگر بخواهیم دچار چنین حالتی نشویم باید خانه‌، مدرسه و مسجد را دریابیم و به غرب دلبستگی نداشته باشیم.

وحیدی با اشاره به دفاع از مظلوم در مقابل ظالم افزود: ما نمی‌توانیم از دفاع از مظلومان بگذریم و ما نمی‌توانیم نظاره‌گر کودک‌کشی دشمنان جهان اسلام بوده و این احساس که ما در جنگ هستیم بسیار مهم است.

وی ادامه داد: ما امروز با تروریست‌هایی طرف هستیم که همه چیز مثل پول و سرزمین و تجهیزات دارند و ما گزارشات اطلاعاتی موثقی داریم که آمریکا به داعش کمک می‌کند.

رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: منطقه شرق ایران و آسیا  سرزمینی است که هدف انتقال تروریست‌ها به آنجا است و سواحل مکران می‌تواند نقطه ورودی تروریست‌ها باشد و ما حواسمان کاملا جمع است.

وحیدی با اشاره به جنگ‌هایی که دشمنان در منطقه به راه انداختند افزود: امروزه می‌بینیم که جنگ‌های نوینی را دشمنان با تکنولوژی‌های که غربی‌ها در اختیار آنها قرار داده‌اند به راه انداخته و هدف آنها وارد کردن خسارات به جبهه مقاومت است و ما بر مبنای تحرکات دشمنان دکترین نظامی و دفاعی خود را در مقابل این تهدیدات آماده کرده و اجازه تحرکات بیشتری را به دشمنان نمی‌دهیم.

رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با توجه به وضعیت و تهدیداتی که در منطقه وجود دارد افزود: با توجه به وضعیت منطقه و تهدیدات و نوع جنگ‌ها است که مشخص میشود ما باید در آمایش دفاعی چه مسائلی را در نظر بگیریم  عمده مناطق کویری و بیابانی ما در شرق کشور است و ما باید بتوانیم دفاع استراتژیک داشته باشیم و با تحقیقات گسترده باید قابلیت در عمق و ایجاد لایه‌های دفاعی مختلف و تاخیری را ایجاد کنیم که جزو نیازهای ما است.

وحیدی با اشاره به یکپارچگی سرزمینی که باید مدنظر داشته باشیم افزود: نباید اجازه داد که دشمن قصد این را داشته باشد که سرزمین را به قسمت‌های مختلف جدا کند و ما باید سرعت و فوریت پاسخ به تهدیدات دشمنان را داشته باشیم و عصر خودکفایی و خوداتکایی به مناطق مختلف باید جزو اولویت‌های نیروهای مسلح برای دفاع از کشورمان در مقابل تهدیدات باشد.

رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به بسیج و مشارکتی عمومی ادامه داد: بسیج و مشارکت عمومی باید در دفاع مردمی نقش روشن و جدی در مناطق مختلف داشته باشد و از آنجایی که دفاع، دفاع مردمی است آنها می‌توانند نقش سازنده‌ای در مقابله با تهدیدات ایفا کنند.

وی  در پایان خاطر نشان کرد: دفاع ما دفاع همه جانبه است یعنی دفاعی که مختص تهدیدات نظامی نیست و امروز ما باید در مقابله با مجموعه قدرت‌هایی که قصد تهدید در مقابله با ما را دارند دفاع همه جانبه نشان داده و باید سیستم‌های تقویتی دفاعی خود را بازنشانی کنیم.


انتهای پیام/

برچسب ها: سیاسی ، امنیتی ، دفاعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
سردار حرفهایت یه حقیقت محض است من به شما سرداران دوست داشتنی کشورم افتخار میکنم
آخرین اخبار