قم؛

ویژه برنامه «صبح امید» از رادیو معارف

حجت لاسلام صفایی مدیر گروه فقه و اندیشه رادیو معارف گفت: پخش برنامه«صبح امید» به مناسبت سالروز ولایت حضرت ولیعصر(عج) پخش می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ ویژه‌ برنامه «صبح امید» روز شنبه 25 اردیبهشت تا اول خرداد هر روز، ساعت 8:40 از رادیو معارف پخش می‌شود که در بخشی از آن اطلاع‌رسانی درباره دوازدهمین همایش‌ بین‌المللی دکترین مهدویت صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام صفایی مدیر گروه فقه و اندیشه رادیو معارف بیان کرد: این برنامه تولیدی دارای مدت زمان 20 دقیقه است، که در آن توجه به عناوین دهه مهدویت، مهدویت و هنر، مهدویت و رسانه، مهدویت و جهاد علمی، مهدویت و جوان، مهدویت و سبک زندگی، مهدویت و خانواده و مهدویت و اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است

وی افزود: تکامل عقلانی و علمی، تکامل صنعتی، عصر شگفت‌انگیز ارتباطات، پیشرفت‌های نظامی، فضانوردی و تسلط بر راه‌های آسمانی، رفاه اجتماعی، رشد علمی جامعه زنان، تکامل جامعه در عرصه‌های سیاسی و حاکمیتی از جمله موضوعات این برنامه است.

حجت الاسلام صفایی عنوان کرد: مفهوم انتظار، ویژگی‌های جامعه مهدوی، انقلاب اسلامی حکومت زمینه‌ساز و پایه‌های حکومت جهانی امام زمان(عج) از جمله این محورها است.

ریشه‌کنی فقر، انقلاب اسلامی زمینه‌ساز روند ظهور، قرب معنوی به امام زمان(عج)، تقویت‌ روحیه مبارزه با استکبار، ریشه‌کنی ظلم و طغیان، مغلوب ساختن حکومت‌های مستکبر، رشد اندیشه انسانی، بهره‌گیری از هم‌اندیشی علمی اسلامی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و نیروهای انسانی و طبیعی را از موضوعات دیگر مطرح شده در این برنامه است.

وی یادآور شد: ویژه‌ برنامه عصرگاهی میلاد امام عصر(عج) با عنوان «روشن‌تر از خورشید» برنامه‌های روزهای اول و دوم خرداد از ساعت 18 تا 19 به صورت زنده از مسجد جمکران پخش می‌شود.

مدیر گروه فقه و اندیشه رادیو معارف تصریح کرد: ویژگی‌های عصر ظهور از نگاه امام خمینی(ره) در قالب تربیت معنوی به عنوان نیاز ضروری عصر ظهور، عدالت در رفتار اخلاقی و باورهای اعتقادی، برادری، چیرگی صالحان، عرفان و انگیزه الهی در حکومت جهانی و... از دیگر موضوعات این برنامه است.

دوازدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت در روزهای 30 و 31 اردیبهشت‌ به صورت زنده از رادیو معارف پخش می‌شود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار