قم؛

پخش برنامه کریمانه از رادیو معارف

حجت‌الاسلام عظیمی مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف گفت: برنامه کریمانه به مناسبت سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) پخش می شود.

پخش برنامه کریمانه از رادیو معارف



پخش برنامه کریمانه از رادیو معارف
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ این برنامه زنده فردا 31 خرداد امسال ساعت 21:30 تا 22:45 مصادف با شب میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) از رادیو معارف پخش می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف بیان کرد: موضوع این برنامه جلوه‌های کرامت در ماه مبارک رمضان با توجه به سیره امام حسن مجتبی(ع)در قالب اطعام، عفو و گذشت، سخاوت، صبر و بردباری، ایثار، مدارا می باشد.

وی افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین کارشناس این برنامه از  ویژگی‌های شخص کریم، علت نامگذاری ماه رمضان با عنوان رمضان کریم، ماه کرامت، جلوه‌های کرامت در ماه رمضان و راه‌های تقویت نور کرامت در وجود خود در این برنامه مطرح می‌شود.

ویژه برنامه «کریمانه» به همت گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف و به تهیه‌کنندگی محمودی و گویندگی مجید گلشیری در شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) به روی آنتن رادیو معارف خواهد رفت.

عظیمی یادآور شد: حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی به عنوان کارشناس این برنامه به سئوالات و شبهات پاسخ می‌دهد.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف اظهار کرد: تاریخ ولادت و اتفاقات مربوط به میلاد امام حسن مجتبی(ع)، مراحل شکل‌گیری امت و حکومت اسلامی و موقعیت حکومت در عصر امام مجتبی(ع) و علت شکل‌گیری جریان نفاقی از عصر نهضت نبوی در بدنه امت از جمله مباحث این برنامه است.

سفره کرامت ویژه برنامه زنده روز میلاد با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع)  است از  روز سه شنبه اول تیر ماه ساعت 8:40 تا 10 از رادیو معارف پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار