اولین کنسرت علیرضا روزگار و خاطره بازی با آهنگ «پدر»

علیرضا روزگار خواننده پاپ كشورمان برای اولین بار بعد از سال‌ها فعالیت در عرصه موسیقی، شامگاه 27 اردیهشت، به اجرای آهنگ‌های آلبوم جدید خود «فنجون برعکس» پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا روزگار خواننده پاپ كشورمان برای اولین بار بعد از سال‌ها فعالیت در عرصه موسیقی، شامگاه 27 اردیهشت در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی، به اجرای آهنگ‌های آلبوم جدید خود «فنجون برعکس» و آهنگ‌های قدیمی خود پرداخت.

روزگار کنسرت خود را با آهنگ «عشقت» آغاز کرد و بعد از سلام و احوالپرسی مرسوم با هواداران امیدواری خود را برای رقم زدن شبی خاطره‌انگیز کنار علاقه‌مندان موسیقی بیان کرد.

«ثانیه‌های سنگین»، «آی عشق»،‌ «چهره خاص»، «فنجون برعکس»، «یکم مکث کن» و «ناز داره» از جمله آهنگ‌هایی بود که  روزگار به اجرای آن‌ها پرداخت و بعد از آن با نواختن گیتار به اجرای آهنگ «خیانت» که با فضای دلنشین نواخته شدن گیتار همراه بود، پرداخت و لحظات متفاوتی نسبت به آهنگ‌های قبلی را در سالن رقم زد.

روزگار آهنگ قدیمی خود «لحظه سخت رفتن» که در سال 81 خوانده شده بود را با تنظیم جدید اجرا کرد و بعد از معرفی اعضای گروه برای دقایقی صحنه را ترک کرد و در این مدت کوتاه اعضای گروه به نواختن سازها مشغول بودند و با حال و هوای شادی که ایجاد کردند فضای سالن را تغییر دادند و بعد از بازگشت این خواننده به روی صحنه آهنگ «پدر» اجرا شد که از سوی روزگار تقدیم به تمام پدران ایران زمین شد.

«ناری ناری» آهنگی بود که در طول برنامه بارها از سوی هواداران درخواست شد که اجرا شود و به خاطر ریتم تند و شاد این آهنگ در فواصل برنامه دوبار اجرا شد و مورد استقبال خوبی نیز قرار گرفت و آهنگ‌های «نیستی کنارم» و «تصور» در دقایق پایانی کنسرت اجرا شد و قطعه آخر را نیز این خواننده تقدیم به امام زمان (عج) کرد و ایام شعبانیه را تبریک گفت و  آهنگ «جمعه» را اجرا کرد و به اولین کنسرت خود در تهران خاتمه داد.

از جمله حاشیه‌های مهم رخ داده در این کنسرت حضور هنرمندان بسیاری بود که در طول اجرای آهنگ‌ها معرفی می شدند و دقایق زیادی را روزگار به معرفی این دوستان هنرمند خود صرف کرد و دادن برگه‌های زیاد از اسامی و اعلام حضور این مهمان‌ها در کنسرت، وقت زیادی از اجرا را به خود اختصاص داده بود که در لحظاتی تمرکز این خواننده را هم از بین می‌برد.

از جمله هنرمندان حاضر در این کنسرت می‌توان به حضور رضا رویگری، مجید خراطها، امید جهان، غلامرضا صنعتگر، نفیسه روشن، محسن افشانی و ... اشاره کرد.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار