اردبیل؛

ثبت بیش از 2 هزار مورد طلاق در استان اردبیل

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل از ثبت بیش از 2 هزار مورد طلاق در سال گذشته در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اسد حسن‌زاده افزود: در سال گذشته بیش از 2 هزار و 500 مورد طلاق ثبت شده است که باید برای کاستن از این میزان تمامی مسئولان و متولیان امر وارد شده و تلاش کنند با تعامل و همکاری‌های لازم در راستای کاستن از این معضل گام بردارند.

وی گفت: در سال گذشته بیش از ۱۶ هزار ازدواج در استان اردبیل به ثبت رسیده است.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل از ثبت آنلاین و لحظه‌ای ازدواج و طلاق در استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: در زمیته وقایع حیاتی تولد و فوت نیز در استان اردبیل این وقایع به صورت آنلاین ثبت می‌شود تا اطلاعات به سرعت و بیشترین دقت برای برنامه‌ریزی‌های بعدی ثبت شود.

حسن‌زاده با اشاره به ثبت بیش از 99 درصدی وقایع حیاتی استان در موعد قانونی و مقرر تصریح کرد:‌ در سال گذشته بیش از 26 هزار تولد در استان اردبیل به ثبت رسیده که این تعداد در مقابل بیش از 6 هزار مورد فوت بوده است و در زمینه ثبت آنها در مهلت قانونی عملکرد مطلوبی داشته‌ایم و توانسته‌ایم از میانگین کشوری جلوتر باشیم.

وی رشد جمعیتی استان اردبیل را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با اقدامات فرهنگی که در استان و در بین خانواده‌ها انجام شده خوشبختانه شاهد افزایش زاد و ولد در استان بوده‌ایم و تداوم این امر با توجه به سیاست‌های جمعیتی باید مد نظر مسئولان باشد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، ثبت ، طلاق ، سال ، گذشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.