زنجان؛

آزاد سازی سه هكتاراز اراضی ملی از متصرف غير قانونی در زنجان

فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف سه هكتار از اراضی ملی و دولتی در شهرستان طارم خبر داد و گفت : ارزش تقريبی اين اراضی سه ميليارد ريال برآورد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سردارعليرضا صالحی گفت:ماموران پليس آگاهی شهرستان طارم از تصرف سه هكتار از اراضی ملی و دولتی در شهرستان طارم مطلع و موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار داد.

فرمانده انتظامي استان زنجان افزود: در تحقيقات صورت گرفته ماموران دريافتند فردی اقدام به تصرف سه هكتار از زمين هاي ملي و دولتي اطراف روستای " چورزق " كرده است.

سردار صالحی با اعلام اينكه متهم زمين تصرف شده را به قطعات كوچكتر تقسيم و مقداری از آن را در قالب باغ شهر فروخته بود گفت : در خصوص زمين های مذكور از اداره كل منابع طبيعي استعلام و مشخص شد كه محدوده تصرف شده به متراژ سه هكتار در اراضی ملي و موقوفه واقع در حريم روستاي چورزق است.

فرمانده انتظامی استان زنجان ضمن اشاره به ارزش تقريبی سه ميليارد ريالی زمين مذکور، خاطرنشان کرد: با تکميل پرونده و ارسال به مرجع قضائي از سوی اين مرجع برای متهم قرار قانونی صادر شد.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان به شهروندان توصيه كرد: قبل از خريد هرگونه زمين در مورد آن تحقيقات كامل انجام و از صحت اسناد و مدارك و مجازبودن آن مطمئن شوند.


انتهای پیام/ن
برچسب ها: آزاد سازی ، اراضی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.