رئیس کمیته ملی دموکرات‌ها: ترامپ چیز جدیدی نیست/همان برند قدیمی جمهوریخواهان است

نشریه هیل در گزارشی نوشت: رئیس کمیته ملی دموکرات‌های آمریکا دونالد ترامپ را تهدیدی واقعی خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی نشریه هیل در گزارشی به قلم کیل بالاک نوشت: خانم دبی واسرمن شولتز اخیراً گفته است دموکرات ها باید نامزدی دونالد ترامپ را «تهدیدی واقعی» قلمداد کنند.

در گزارش هیل آمده است، واسرمن شولتز در نشستی در ایالت آلاسکا گفت: ما در کمیته ملی دموکرات ها همان اشتباهی را که مخالفان جمهوریخواه او (ترامپ) کردند مرتکب نخواهیم شد؛ ما برای مقابله با ترامپ آماده ایم.

او که عضو کنگره آمریکا از ایالت فلوریدا است افزود دموکرات ها این نامزد احتمالی جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به خاطر «خسارتی که به عنوان نامزد ریاست جمهوری و خسارتی که او وعده داده به عنوان رئیس جمهور» بر کشور تحمیل می کند پاسخگو خواهد کرد.  

هیل در ادامه نوشت: واسرمن شولتز گفت ترامپ، پل رایان، سخنگوی مجلس نمایندگان و میچ مک کانل، رهبر اکثریت سنای آمریکا «در حال آماده شدن برای خواندن سرود خیالبافی هستند و قصد دارند هر آنچه را که در انتخابات مقدماتی لجن مال و کثیف خود به دست آورده اند» روبروی ما قرار دهند.

وی تأکید کرد ترامپ «چیز جدیدی نیست»؛ این میلیاردر «همان برند قدیمی جمهوریخواهان است فقط صورتش را کمی برنزه تر کرده است - او بسیار خطرناک تر است.»

هیل می افزاید: واسرمن شولتز از خلق و خو، نحوه قضاوت، بی تجربگی در سیاست خارجی و «سابقه چند دهه ای ترامپ در تحقیر کردن زنان» انتقاد کرد. وی افزود: ترامپ از هیجانات نژادپرستانه و هراس فرهنگی سوء استفاده می کند.

در پایان گزارش هیل آمده است: واسرمن شولتز همچنین گفت معتقد است دموکرات ها در نهایت پیروز آلاسکا خواهند شد؛ او به آمار و ارقامی اشاره کرد که نشان می داد درصد ساکنان ایالت آلاسکا که به دموکرات ها رأی می دهند از انتخابات ریاست جمهوری سال 2000 رو به افزایش بوده است. رئیس کمیته ملی دموکرات ها افزود: یک لحظه هم باور نکنید که چون صاحبنظران دوست دارند آلاسکا را به عنوان مکانی تفریحی تشبیه کنند و بگویند آلاسکا ایالت کم تأثیری است، به این معناست که شما به حاشیه رانده شده اید. تا اینجا، این انتخاباتی هیجان انگیز در سراسر کشور بوده است. من مطمئنم اگر با یکدیگر همکاری کنیم می توانیم ترامپ را شکست بدهیم.»  


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار