امیری: اولویتم حضور در فوتبال اروپا است

هافبک ملی پوش تیم نفت تهران گفت : با وجود پیشنهاد از استقلال و پرسپولیس، با توجه به پیشنهاد چند تیم اروپایی اولویتم لژیونر شدن است.

امیری: اولویتم حضور در فوتبال اروپا استوحید امیری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره قطعی شدن انتقالش به یکی از تیم های پرسپولیس و استقلال در روزهای آتی گفت: پس از پایان رقابت های لیگ برتر، برای استراحت چند روزه به خرم آباد آمده ام و کنار خانواده ام هستم. درباره انتقالم به سرخابی های پایتخت باید بگویم بازی کردن برای این تیم ها، آرزوی تمام فوتبالیستهای ایرانی است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. 

وی افزود: برای انتخاب تیم آینده ام چند روزی صبر می کنم. هر چند مدیربرنامه هایم مذاکرات را با چندتیمی که خواستار به خدمت گیری من هستند آغاز کرده و باید ببینم در روزهای آتی چه اتفاقاتی می افتد.  در این میان چند باشگاه اروپایی هم به من پیشنهاد داده اند.

هافبک ملی پوش کشورمان درباره تمایل خود  به لژیونر شدن یا ادامه بازی در فوتبال ایران بیان کرد: هرچند سنم برای لژیونر شدن و حضور در فوتبال اروپا تا حدودی بالا رفته است اما خودم تمایل زیادی به دست آوردن تجربه بازی، هر چند کوتاه مدت در سطح اول فوتبال دنیا دارم. 

امیری در پایان خاطر نشان کرد: علاوه پرسپولیس و استقلال و پیشنهادات اروپایی از برخی تیم های دیگر لیگ برتر پیشنهاد دارم. اگر مقدمات انتقالم به اروپا فراهم نشد برای فصل آینده بهترین تصمیم را می گیرم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار