آفتابی: بیماران از رفتار کی روش وحشت کردند

امیررضا آفتابی فیزیوتراپ ایفمارک گفت: کی روش با ورود به ایفمارک و انجام رفتار ناشایست باعث وحشت بیماران شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  امیر رضا آفتابی فیزیوتراپ ایفمارک در گفت و گو با رادیو ورزش گفت: روز گذشته حوالی ساعت 9 صبح کی روش وارد ساختمان شد. او با صدای بلند و به کاربردن الفاظ بسیار رکیک به زبان انگلیسی تمام اتاق ها را گشت و از محیط های درمانی که عکس برداری از آن ممنوع است عکس گرفت. او حتی از بیمارانی که در وضعیت مناسبی نبودند و در حال انجام حرکات درمانی بودند عکسبرداری کرد. 
وی ادامه داد بعد از چند دقیقه کی روش وارد اتاقی شد که من و بیماران آن جا حضور داشتیم. او به حدی عصبانی بود که بیماران از رفتار او وحشت کرده بودند. من دائما او را آرام می کردم و با زبان انگلیسی به او گفتم " مربی آرام باش" اما او توجهی نمی کرد. بعد از چند دقیقه او به سمت درب خروجی رفت و قصد داشت در را بکوبد که من با گرفتن دستگیره مانع او شدم. اما کی روش من را کنار زد و در را محکم بهم کوبید. درگیری فیزیکی پیش نیامد.
آفتابی افزود کی روش در برابر خانم هایی که در مجموعه حضور داشتند رفتار ناشایستی انجام داد. هیچ کدام از ما انتظار چنین رفتاری از او نداشتیم. 
وی اظهار کرد علت عصبانیت کی روش را نمی دانم اما با الفاظ رکیک به ما فهماندکه کار او را خراب کرده ایم. من و همکارانم پزشک هستیم و در مسائل غیرپزشکی دخالت نمی کنیم. 


انتهی پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
بفرستید بره آقای تاج شما دیگه نشو کفاشیان..........پر رو شده
آخرین اخبار