۹۷۵ تن شکر احتکاری امسال در استان آذربایجان‌غربی کشف شد.

بگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی گفت : این میزان شکر که ارزش ریالی آن 21 میلیارد و 294 میلیون ریال است ، در انبار مخروبه‌ای در یکی از شهرهای آذربایجان‌غربی احتکار شده بود.

سردار اصلانی با اشاره به دیگر اقدامات پلیس استان از آغاز امسال تا 25 اردیبهشت ماه گفت: در این مدت 108 هزار و 475 تماس مردمی با پلیس 110 ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ، بیش از 12 درصد بیشتر بوده است.

وی تصریح کرد : از مجموع این تماس‌ها ، 33 درصد در حوزه پلیس و قابل رسیدگی و 61 درصد هم خارج از وظیفه پلیس بوده است.

سردار اصلانی با اشاره به کشفیات امسال مواد مخدر اظهار داشت : امسال یک تن و 741 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد ، در حالی که این رقم ، پارسال در همین مدت ، یک تن و 30 کیلوگرم بوده است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی افزود : در این مدت همچنین ، انهدام باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر با افزایش 44 درصدی و دستگیری قاچاقچیان با رشد 39 درصدی روبرو بوده است.

سردار اصلانی از جمع‌آوری یک هزار و 641 نفر کارتن‌خواب و معتاد متجاهر از ابتدای امسال در سراسر استان خبر داد و گفت : این آمار نشان دهنده افزایش 78 درصدی دستگیری در مقایسه با مدت مشابه پارسال بوده است.

وی به دستگیری 755 نفر سارق در استان اشاره کرد و افزود : ارزش ریالی اموال مسروقه کشف شده 22 میلیارد ریال بوده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت همچنین از وصول 13 پرونده زمین‌خواری به ناجا خبر داد و افزود : 10 پرونده زمین‌خواری متعلق به مرکز استان و سه پرونده مربوط به سایر شهرستان‌های آذربایجان‌غربی بوده و در این زمینه 30 هکتار از اراضی ملی و شهرداری به دستور مقامات قضایی از متصرفان خلع ید شده است.

انتهای پیام/

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.