سنندج؛

برگزاری ششمین نشست تخصصی کتابخوان کشوردرسنندج

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان گفت: به مناسبت روز مقاومت، پایداری و آزادسازی خرمشهر،ششمین نشست تخصصی کتابخوان با عنوان « دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت» خردادماه سال جاری در سنندج برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،اسماعیل احمدی گفت:این نشست تخصصی کتابخوان با همکاری حوزه هنری کردستان، پایگاه بسیج شهید پیش‌قدم و کتابخانه‌های عمومی روز سه‌شنبه 4 خرداد،در سالن شماره 2 سینما بهمن سنندج برگزار می‌شود.

ویبا بیان اینکه برنامه مذکور ششمین نشست تخصصی کتاب‌خوان در کشور است،افزود: از علاقمندان به مطالعه و کتاب خوانی دعوت به عمل می‌آید که در این مراسم فرهنگی حضور به هم رسانند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان بیان کرد: کتاب‌داران، نویسندگان، فعالان رسانه حوزه کتاب، اعضای کتاب‌خانه‌های عمومی و سایر علاقمندان می‌توانند از طریق سایت نهاد کتاب‌خانه‌های عمومی کشور به آدرس اینترنتی www.iranpl.ir برای حضور در این نشست‌ها ثبت نام به عمل آورند.

احمدی با بیان اینکه در این نشست کتاب‌خوان پنج نفر به ارائه و معرفی کتاب با موضوع دفاع مقدس و مقاومت و پایداری می‌پردازند، گفت: ارائه دهنده ممکن است نویسنده کتاب باشد و یا کتاب مورد علاقه خود را معرفی کند.

وی آشنایی عموم مردم با نحوه و چرایی مطالعه به عنوان گام مهم در توسعه فرهنگ مطالعه، ایجاد احساس نیاز به مطالعه و فرهنگ‌سازی این امر، نیازسنجی ذائقه مطالعاتی عموم مردم و بهبود نگرش عموم مردم و کیفیت سبک زندگی ایشان در اثر مطالعات هدفمند و کاربردی را از سیاست‌های اجرای این طرح برشمرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان گفت:ایجادعادت به مطالعه در اقشار مختلف جامعه، اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده، معرفی کتاب‌های مفید و کاربردی، ارتقاء و توانمندسازی کتابداران از طریق مطالعه و آشنایی با شیوه‌های استاندارد معرفی کتاب از اهداف اجرای این برنامه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.