سنندج؛

برگزاری ششمین نشست تخصصی کتابخوان کشوردرسنندج

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان گفت:به مناسبت روز مقاومت،پایداری و آزادسازی خرمشهر،ششمین نشست تخصصی کتابخوان با عنوان « دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت»خردادماه سال جاری در سنندج برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،اسماعیل احمدی گفت:این نشست تخصصی کتابخوان با همکاری حوزه هنری کردستان، پایگاه بسیج شهید پیش‌قدم و کتابخانه‌های عمومی روز سه‌شنبه 4 خرداد،در سالن شماره 2 سینما بهمن سنندج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه مذکور ششمین نشست تخصصی کتاب‌خوان در کشور است،افزود: از علاقمندان به مطالعه و کتاب خوانی دعوت به عمل می‌آید که در این مراسم فرهنگی حضور به هم رسانند.

احمدی با بیان اینکه در این نشست کتاب‌خوان پنج نفر به ارائه و معرفی کتاب با موضوع دفاع مقدس و مقاومت و پایداری می‌پردازند، گفت: ارائه دهنده ممکن است نویسنده کتاب باشد و یا کتاب مورد علاقه خود را معرفی کند.

وی آشنایی عموم مردم با نحوه و چرایی مطالعه به عنوان گام مهم در توسعه فرهنگ مطالعه، ایجاد احساس نیاز به مطالعه و فرهنگ‌سازی این امر، نیازسنجی ذائقه مطالعاتی عموم مردم و بهبود نگرش عموم مردم و کیفیت سبک زندگی ایشان در اثر مطالعات هدفمند و کاربردی را از سیاست‌های اجرای این طرح برشمرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان گفت:ایجادعادت به مطالعه در اقشار مختلف جامعه، اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده، معرفی کتاب‌های مفید و کاربردی، ارتقاء و توانمندسازی کتابداران از طریق مطالعه و آشنایی با شیوه‌های استاندارد معرفی کتاب از اهداف اجرای این برنامه است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان بیان کرد: کتاب‌داران، نویسندگان، فعالان رسانه حوزه کتاب، اعضای کتاب‌خانه‌های عمومی و سایر علاقمندان می‌توانند از طریق سایت نهاد کتاب‌خانه‌های عمومی کشور به آدرس اینترنتی www.iranpl.ir برای حضور در این نشست‌ها ثبت نام به عمل آورند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.