برگزاری دومین جلسه کمیته فنی واترپلو در هشتم خرداد

سازمان لیگ واترپلو تشکیل جلسه می‌دهد

اعضای سازمان لیگ واترپلو و نمایندگان باشگاه یا هیأت‌های مرتبط با مسابقات لیگ برتر و لیگ زیر ۱۷ سال روز دوشنبه هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به تصمیم کمیته فنی واترپلو در رابطه با برگزاری مسابقات لیگ برتر و لیگ زیر 17 سال  در سال 1395، جلسه سازمان لیگ واترپلو برگزار می شود. این گرد هم آیی با حضور نمایندگان باشگاه و هیئت های مرتبط  با این دو لیگ و رأس ساعت 11 روز دوشنبه (17 خرداد 1395)در محل سالن کنفرانس استخر بین المللی 9 دی برگزار خواهد شد.

در این جلسه تصمیمات اتخاذ شده توسط اعضای کمیته فنی واترپلو در رابطه با تغییر نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر این رشته با نمایندگان باشگاه ها به شور گذاشته می شود.

همچنین دومین جلسه کمیته فنی واترپلو در سال 1395 با هدف تصمیم‌گیری درباره جزئیات برگزاری مسابقات لیگ برتر این رشته برگزار می شود. به همین منظور از اعضای این کمیته دعوت شد تا  ساعت 11 روز شنبه (هشتم خرداد 1395) در محل فدراسیون شنا حضور داشته باشند.

نادر غفوری، مرتضی شریعت، جسین مجیدی، حسین رضایی، علی محب، حمید شب انگیز، محمدهادی بیک، مسعود رضوانی، وحید رضایی، داود رضاسلطانی و مونا علی اعضای دعوت شده برای حضور در این جلسه هستند.

 موضوع جلسه به شرح زیر است:

بررسی و تصمیم در خصوص تعداد بازیکنانی که بتوانند در هر تیم حضور داشته باشند.

تصمیم‌گیری درخصوص روزهای برگزاری مسابقات غیر از آخر هفته.

بررسی در مورد نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر بصورت متمرکز در سال 1395٫

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار