موسوی: حضور در فینال المپیک دور از دسترس نیست

پرتابگر چکش کشورمان معتقد است در صورت کسب سهمیه المپیک ریو می‌تواند در فینال رشته پرتاب با چکش حضور داشته باشد.

کاوه موسوی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در  فعلی خود گفت: در حال حاضر تمریناتم را در ارومیه زیر نظر مربیانم پیگیری می‌کنم. قرار است از چهار خرداد به رقابت های گرند پری سنگال اعزام شوم و بعد از پایان مسابقات به کشور باز می گردم تا در رقابت های جایزه بزرگ تهران که یکی از رقابت‌های گزینشی شانس کسب سهمیه المپیک است شرکت کنم.

موسوی ادامه داد: مسابقات مجارستان اواخرخرداد برگزار خواهد شد و شانس این را دارم که اگر نتوانستم در تهران سهمیه بگیرم در این مسابقات و رقابت های بلاروس که 10  روز بعد از آن برگزارمی شود حضور یابم و سهمیه المپیک راکسب کنم .

پرتابگر چکش تیم دو و میدانی ایران درباره امکانات فدراسیون دوومیدانی برای ورزشکاران این رشته اظهار کرد: خدا را شکرهمه چیز خوب است. امیدوارم ورزشکاران بیشتری سهمیه حضور در المپیک را بدست آورند. بعید می دانم ورزشکاری از رشته دوومیدانی  موفق به کسب مدال در المپیک ریو شود.

وی در پایان اضافه کرد: اگر سهمیه المپیک را بدست آوردم تمام سعی ام را می کنم عملکرد خوبی داشته باشم  از فینالیست‌های المپیک ریو در رشته پرتاب چکش باشم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار