موسوی:شیوه اجرایی کردن اصلاحات دو ومیدانی اشتباه است

قهرمان پرتاب چکش کشورمان گفت:روش اجرا شدن اصلاحات رشته دو ومیدانی اشتباه بوده و همین عامل موجب شده ورزشکاران اقدام به صدور بیانیه کنند.

کاوه موسوی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه وآبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نشست امروز با نصراله سجادی معاون قهرمانی حرفه ای وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: نشست امروز که با حضور ورزشکاران رشته دو و میدانی با نصراله سجادی برگزار شد نتیجه بخش بوده و امیدوارم روزهای دشوار دو و میدانی کاران به پایان برسد.
 
وی در ادامه افزود: روزهایی که دو و میدانی کاران سپری می کنند روزهای دشواری است و امیدوارم با برگزاری این نشست ورزشکاران مشکلی نداشته و به جایگاه شایسته خود دست یابند. باید گفت مشکلات دو و میدانی کاران کلی است و تمام ورزشکاران مشکل یکسانی داشته اند. ما در این نشست طبق بیانیه مشکلات را مطرح کردیم. در واقع ما مشکل حقوق یا مالی یا کمک هزینه نداریم بلکه مشکلات ما فراتر از این حرف هاست و باید به دغدغه های ورزشکاران رسیدگی شود.

موسوی ادامه داد: جا دارد از سجادی تشکر کنیم در حالی که به هیچ تیمی فرصت بیان دیدگاه ها و مشکلات را نمی دهند ما توانستیم دو ساعت مشکلات مان را به صورت شفاف مطرح کنیم و به طور حتم وی در راستای حل این مشکلات اقدام خواهد کرد.

قهرمان پرتاب چکش کشورمان با پرداختن به مشکل و دغدغه های ورزشکاران گفت: مشکلات فراوانی در بین ورزشکاران مدال آور دو و میدانی وجود دارد. مشکل ما به هیچ وجه تغییر قوانین نیست چرا که هر تیمی قوانین خاص خود را دارد. در واقع مشکل ما اصلاحات نیست بلکه شیوه و نوع اجرا کردن و دستیابی به دستاورد یکی از دغدغه های ما شده است. باید بگویم که ورزشکاران دو ومیدانی که دارای تجربه زیادی هستند و در میادین بین المللی حضور داشته اند، معتقدند اصلاحات به صورت تک نفره الحاق شده و باید کمیته فنی نظر دهد و نوع رسیدن به هدف دارای مشکل است.  
 
وی در پایان یاد آور شد: قرار بر این شد که نصراله سجادی این مشکل را بررسی و ظرف یکی – دو هفته دیگه پاسخ دهد و اعلام کرد که هر کاری از دستش بربیاید برای پیشرفت دو و میدانی انجام خواهد داد و امیدوارم مشکلات ورزشکاران رشته دو و میدانی با مساعدت وی مرتفع شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار