تقدیر گزینشی از دو و میدانی کاران المپیکی کشورمان

فدراسیون دو و میدانی در اقدامی بی سابقه تنها از سه ورزشکار این ورزش بابت نتایج قابل قبول در المپیک تقدیر به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از ناکامی دو و میدانی کاران کشورمان در مسابقات المپیک ریو 2016، این  فدراسیون با حمایت حامی مالی طی مراسمی از ورزشکاران المپیکی خودش تقدیر به عمل آورد.

از نکات قابل تامل این مراسم انتخاب گزینشی دو و میدانی کاران المپیکی  و دعوت از تنها سه ورزشکار به نام های حسن تفتیان، محمد جعفر مرادی و حمیدرضا زور آوند در این مراسم بود و سایر ملی پوشان در این مراسم حضور نداشتند.

این حرکت عجیب فدراسیون به نوعی سبب ایجاد اختلاف و دودستگی میان دو و میدانی کاران المپیکی کشورمان است.

حال این سوال پیش می آید اگر ملاک فدراسیون کسب نتایج درخشان این سه ورزشکار المپیکی در برزیل باشد، تنها باید از حسن تفتیان بابت عملکردش در المپیک تقدیر می شد، اما فدراسیون در یک حرکت بی سابقه و ناراحت کننده از مرادی و زور آوند هم با وجود عملکرد ضعیف، تقدیر به عمل آورد.

این حرکت مسئولان فدراسیون باعث اعتراض سایر ورزشکاران المپیکی شد و اعلام کردند که فدراسیون نباید تبعیضی بین ورزشکاران قائل شود و باید همه را به چشم ببیند.


**موسوی: فدراسیون تبعیض بین ورزشکارانش قائل می شود


کاوه موسوی درباره این که چرا از آنها مانند سایرین تقدیر به عمل نیامده است؟ اظهار داشت: در هر صورت این حرکت مسئولان فدراسیون نوعی توهین و بی احترامی به سایر ملی پوشان المپیکی کشورمان محسوب می شود و بهتر بود که فدراسیون به تمام ورزشکاران المپیکی به یک چشم نگاه می کرد و به طور برابر از آنها تقدیر به عمل می آورد، اما مسئولان فدراسیون در این حرکت ساده هم ناتوان بودند و نتواستند از پس انجامش بر آیند.

پرتابگر المپیکی کشورمان گفت:بی احترامی مسئولان به ورزشکارها  باعث می شود سایر ورزشکاران نیز انگیزه خود را از دست بدهند و نتواند آن طور که باید افتخار آفرینی کنند.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار