موسوی:

زورمان به فدراسیون نمی رسد/مسئولان حق و حقوق ما را پرداخت نمی کنند

پرتابگر چکش المپیکی کشورمان گفت: مسئولان فدراسیون دو و میدانی قصد ندارند پول اردوی بلاروس ما را پرداخت کنند.

کاوه موسوی،در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نتیجه‌ خود در المپیک 2016 ریو، اظهار کرد: نتیجه‌ ضعیف بود و کل دوومیدانی ایران عملکرد قابل قبولی ارائه ندادند و معتقدم نتایج افتضاح بود.

وی درباره علت نتیجه‌ ضعیف خود، گفت‌: با توجه به اینکه 40 روز بدون برنامه و مربی تمرین می کردم، به اطلاع مسئولان فدراسیون رساندم که با این وضعیت مسئولان نباید از من انتظار معجزه و کسب نتایج درخشان در المپیک را داشته باشند.
 
پرتابگر چکش کشورمان درباره اینکه چقدر خودش را مقصر می‌داند، عنوان کرد: خودم را مقصر می دانم که به حرف مسئولان فدراسیون گوش کردم، این نتایج ضعیف را در المپیک کسب کردم.
 
نایب قهرمان یونیور سیاد جهانی دانشجویان با اشاره به اینکه تاکنون هیچ یک از وعده های مسئولان در قبال ورزشکاران عملی نشده است؟ تصریح کرد: قول داده بودند که ملی‌پوشان در لیگ 40 یا 50 میلیون دستمزد بگیرند، اما اکنون به این دلیل که نتایج در المپیک ضعیف بوده پول ما را نمی‌دهند و گفتند که اگر علیه فدراسیون حرف بزنیم توسط فدراسیون جریمه می شویم، اما برای من مهم نیست. 
 
 وی افزود: بعد از کسب سهمیه المپیک فدراسیون از من هیچ حمایتی به عمل نیاورد و حتی بدتر از آن اجازه نداد که زیر نظر مربی اختصاصی ام تمریناتم را برای حضور مقتدرانه در مسابقات المپیک پیگیری کنم.

پرتابگر چکش کشورمان درباره این که چرا از آنها مانند سایرین تقدیر به عمل نیامده است؟ اظهار داشت: آیا نتیجه‌ دیگر دوومیدانی کاران بهتر از ما بود؟ فقط تفتیان توانست نسبت به دیگر ورزشکاران کشورمان نتیجه‌ بهتری در المپیک ریو  کسب کند، در هر صورت این حرکت مسئولان فدراسیون نوعی توهین و بی احترامی به سایر ملی پوشان المپیکی کشورمان محسوب می شود و بهتر بود که فدراسیون به تمام ورزشکاران المپیکی به یک چشم نگاه می کرد و به طور برابر از آنها تقدیر به عمل می آورد.

کاوه موسوی در پایان خاطر نشان کرد :بی احترامی مسئولان به ورزشکارها  باعث می شود سایر ورزشکاران نیز انگیزه خود را از دست بدهند و نتواند آن طور که باید افتخار آفرینی کنند.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار