فدراسیون دوومیدانی به دنبال کارهای بزرگ/ تفتیان مربی خارجی می خواهد

فدراسیون دو و میدانی این روزها به دنبال یک مربی خوب خارجی برای حسن تفتیان است تا بتواند در عرصه های بین المللی عملکرد بهتری را ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آن که حسن تفتیان دونده سرعتی کشورمان برای نخستین بار در تاریخ دو و میدانی ایران موفق شد با عملکرد خوب خودش جزو 24 دونده صعود کننده به مرحله نیمه نهایی المپیک ریو 2016 قرار بگیرد، به دنبال این است که بتواند در مسابقات بعدی مدال های خوش رنگ تری را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

وی که در المپیک ۲۰۱۶ ریو، با هدایت احمد رمضان‌زاده توانست به مرحله نیمه نهایی المپیک 2016 راه یابد، در اقدامی عجیب و بحث برانگیز با مربی سازنده خود که از سنین کودکی وی را آموزش داده بود قطع همکاری کرد.

طبق شنیده ها قرار است فدراسیون دو و میدانی یک مربی خوب خارجی برای تفتیان در نظر بگیرد برهمین اساس قرار است، این دونده سرعتی مذاکراتی را با لانس براومن مربی دونده مشهور آمریکایی یعنی تایسون گای انجام دهد تا بتواند نظر مساعد وی را جلب کند، البته با توجه به اینکه این مربی سرشناس آمریکایی توانسته دوندگان متعددی را به دو و میدانی جهان معرفی کند به طور حتم دستمزد بالایی هم درخواست خواهد کرد.

براین اساس بعید است که چنین مربی سرشناسی بخواهد با هزینه و دستمزد پایین هدایت حسن تفتیان را برعهده بگیرد، و در صورت به توافق نرسیدن به طور حتم سراغ گزینه‌های بعدی از جمله مربیان اروپایی برای هدایت خودش خواهد رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار