طوسی: وضعیت مالی ملی پوشان اسفناک است

دونده سرعتی ملی پوش کشورمان گفت: به دلیل اینکه فدراسیون ورزشکاران ملی پوش را از لحاظ مالی حمایت نمی کند و وضعیت آنها اسفناک است و من به همین دلیل مجبورم در مسابقات لیگ شرکت کنم تا بتوانم هزینه های زندگی ام را تامین کنم.

مریم طوسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت فعلی خودش اظهار کرد: هم اکنون تمرینات اختصاصی ام را زیر نظر مربی اختصاصی ام برای حضور در لیگ برتر باشگاه ها که پنج شنبه و جمعه این هفته در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود، پیگیری می کنم تا در این مسابقات بتوانم با یک نتیجه خوب مزد زحمات خود را بگیرم.
 
دونده ملی پوش کشورمان در خصوص مهم ترین رقیبان خودش در این مسابقات گفت: فرزانه فصیحی مهم ترین رقیب من در بازی های لیگ دو و میدانی محسوب می شود.

طوسی ادامه داد: به دلیل اینکه فدراسیون ورزشکاران ملی پوش را از لحاظ مالی حمایت نمی کند و وضعیت آنها اسفناک است و من به همین دلیل مجبورم در مسابقات لیگ شرکت کنم تا بتوانم هزینه های زندگی ام را تامین کنم.

وی در پاسخ به این سوال که چه خواسته هایی از مسئولان فدراسیون دو و میدانی دارد؟ پاسخ داد: تنها خواسته ام از مسئولان فدراسیون دو و میدانی این است که از ورزشکاران این رشته بیشتر حمایت کنند تا دوندگان بتوانند در میادین بین المللی افتخارات خوبی را نصیب کشورمان کنند.

دونده ملی پوش کشورمان در خصوص اینکه آیا به مسابقات قهرمانی ساحلی آسیا که مهر ماه در کشور ویتنام برگزار می شود اعزام خواهد شد یا خیر؟ تصریح کرد: در حال حاضر این موضوع مشخص نیست اما ما درخواست خود را به مسئولان ارائه دادیم تا در این باره تصمیم گیری کنند.

طوسی در پایان  در پاسخ به این سوال که بعد از المپیک چه اهدافی را مد نظر دارد ؟پاسخ داد: در حال حاضر قصد دارم مسابقات لیگ دو و میدانی را برگزار کنم، بعد از آن تمرکزم را روی مسابقات مهم آینده بگذارم تا نتایج خوبی برای کشورمان کسب کنم،البته تمام این ها مستلزم یک برنامه ریزی مدون و فراهم کردن امکانات لازم برای موفقیت یک ورزشکار است تا بتواند در میادین آسیایی و جهانی نتایج خوبی را کسب کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار