مرحله دوم رقابت های قهرمانی باشگاه های کشور

رقابت های دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش مردان با مشخص شدن نفرات برتر در روز نخست به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،مرحله دوم رقابت های قهرمانی باشگاه های کشور که از صبح امروز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب آغاز شده است با معرفی نفرات برتر در روز نخست به پایان رسید.

نتایج ورزشکاران بدین شرح است:

100متر: علی خدیور از تیم ذوب آهن با ثبت زمان 10:78 به عنوان قهرمانی دست یافت و پس از وی به ترتیب حمیدرضا نجفی و محمدرضا رحمانی در رده های بعدی قرار گرفتند.

110متر :میلاد سیار از تیم ذوب آهن با ثبت زمان 14:17 اول شد و پس از سیار به ترتیب احمدرضا مردانی و آرمین سبحانی از تیم های پارس مهر فارس و نیروی زمینی ارتش به عناوین دوم و سوم اکتفا کردند.

پرتاب وزنه: علی ثمری از تیم نفت تهران با پرتابی به میزان 18:86 به عنوان قهرمانی دست یافت و پس از ثمری به ترتیب مرتضی ناظمی و محمد حسین اسکندری در رده های دوم و سوم جای گرفتند.

1500متر: امیر مرادی از تیم ذوب آهن با ثبت زمان 3دقیقه و 52 ثانیه و 30 صدم ثانیه بر سکوی نخست جای گرفت و پس از وی مسلم نیادوست و حسین کیهانی از نفت تهران به رتبه های دوم و سوم اکتفا کردند.

پرش طول: سبحان طاهر خانی از تیم پارس مهر فارس با پرشی به میزان 7:85 به عنوان قهرمانی دست یافت و پس از وی به ترتیب محمد قائد زاده و میلاد دریساوی از تیم های ذوب آهن در مکان های بعدی جای گرفتند.

4*100متر امدادی: تیم نیروی زمینی متشکل از(صادق مردانی، محمد ماهیدشتی،جواد شوریابی و مهدی زمانی) با ثبت زمان 41:87 به عنوان قهرمانی دست یافت و پس از این تیم، به ترتیب ذوب آهن و مقاومت به عناوین دوم و سوم قناعت کردند.


پرتاب دیسک: محمود صمیمی از تیم ذوب آهن با پرتابی به میزان 58:56 قهرمان شد و پس از وی بهنام شیری و علی شیریان در رده های دوم و سوم ایستادند.

پرش با نیزه: محمد بنی آدم از تیم نفت تهران 4:60 به عنوان اولی دست یافت و پس از وی به ترتیب عبدالجلیل توماج و علیرضا نوروزی در مکان های بعدی جای گرفتند.

5000متر: احمدرضا ابوترابی از تیم نفت تهران با ثبت زمان 14 دقیقه و 57 ثانیه و 41 صدم ثانیه به عنوان قهرمانی دست یافت و پس از وی، حسن عابدی و مرتضی بیرانوند از ذوب آهن و نیروی زمینی ارتش دوم و سوم شدند.

400 متر: مهدی رحیمی از تیم ذوب آهن با ثبت زمان 47:49 بر سکوی نخست جای گرفت و پس از وی، میلاد رمضانی و سجاد زارع از تیم های ذوب آهن و مقاومت به ترتیب در رده های بعدی قرار گرفتند و مدال های نقره و برنز را برای تیم های خود به ارمغان آوردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار