شوریابی:تاکنون هیچگونه حقوقی به من پرداخت نشده است

عضو تیم ملی دو و میدانی کشورمان گفت: در این چند سالی که در دو و میدانی فعالیت می کنم،تاکنون هیچ حقوقی را از فدراسیون دریافت نکرده ام.

جواد شوریابی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد وضعیت فعلی اش بیان کرد: با توجه به اینکه از طرف اعضای کمیته فنی فدراسیون به نخستین اردوی تیم ملی دعوت نشده ام، هنوز تمریناتم را آغاز نکرده ام.اما طبق برنامه از چند روز دیگر تمریناتم را زیر نظر مربی ام برای حضور در مسابقات قهرمانی داخل سالن کشور شروع خواهم کرد.

وی با اشاره به قطع حقوق ورزشکاران از طرف مسئولان فدراسیون،گفت: باید بگویم در این چند سالی که در دو و میدانی فعالیت می کنم،تاکنون هیچ حقوقی را از فدراسیون دریافت نکرده ام و با این طرحی که مسئولان برنامه ریزی کرده اند به طور حتم باید خرج و مخارج زندگی ام را از جیب پرداخت کنم.

عضو تیم نیروی زمینی در پاسخ به این سوال که آیا مطالباتش از طرف تیم نیروی زمینی پرداخت شده است یا خیر،تصریح کرد: به دلیل اینکه به عنوان سرباز در این تیم فعالیت می کنم،تاکنون حتی یک ریال هم از طرف مسئولان این تیم به من داده نشده است.مجبورم با این همه سختی تا پایان قراردادم در خدمت این باشگاه باشم.

رکورد دار دوی 400 متر با مانع جوانان درمورد اینکه ورزشکاران کشورمان چه عنوانی را در مسابقات قهرمانی آسیا کسب خواهند کرد،توضیح داد: امیدوارم مسئولان با یک برنامه ریزی خوب و منطقی زمینه موفقیت دوندگان را در مسابقات قهرمانی آسیا هندوستان فراهم کنند.اما معتقدم در روز مسابقه مشخص می شود که ورزشکاران می توانند مدالی برای کشورمان کسب کنند یا خیر.

وی با اشاره به تجربه بالای اعضای کمیته فنی فدراسیون اظهار داشت: معتقدم تمام این افرادی که به عضویت سازمان تیم های ملی در آمده اند از تجارب ارزنده ای در طول دوران ورزش حرفه ای برخوردار بوده اند و امیدوارم با برنامه ریزی دقیق این مسئولان دوباره دو و میدانی به روزهای خوب گذشته اش بازگردد.

شوریابی در پایان خاطر نشان کرد: تمام سعی ام بر این است بتوانم در مراحل بعدی با عملکردی خوب در مسابقات پیش رو به اردوی تیم ملی بعدی اضافه شوم.ضمن اینکه در سال آینده مسابقات متعددی در پیش است که خودم را برای آن مسابقات و کسب نتایج درخشان آماده می کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار