شوریابی: مصدومیتم برای حضور در مسابقات جوانان جهان جدی نبود

دونده ملی پوش کشورمان گفت: مسئولان فدراسیون علت شرکت نکردن من در مسابقات را مصدومیت اعلام کردند در صورتی که این موضوع صحت ندارد و آسیب دیدگی ام در حدی بود که می توانستم در این مسابقات شرکت کنم

جوادشوریابی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت فعلی خودش اظهارکرد: بعد از برگشت تیم از مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از آن زمان تاکنون تمرینات اختصاصی ام را زیر نظر غلامرضا کریمی برای حضور در لیگ برتر باشگاه ها پیگیری می کنم.

وی درپاسخ به این سوال که با چه تیمی در مسابقات لیگ برتر شرکت خواهد کرد گفت: به احتمال زیاد با تیم نیروی زمینی در رقابت های لیگ باشگاه های کشور شرکت می کنم.

دونده کشورمان درباره شرکت نکردن خود در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در کشور لهستان گفت: مسئولان فدراسیون علت شرکت نکردن من در مسابقات را مصدومیت اعلام کردند در صورتی که این موضوع صحت ندارد و آسیب دیدگی ام در حدی بود که می توانستم در این مسابقات شرکت کنم،همچنین مسئولان در دوران مصدومیتم حتی جویای احوالم نشدند و بدون اینکه نظر من را بدانند مرا از شرکت در مسابقات محروم کردند.

وی درباره برنامه های آتی خود گفت: در سال آتی دو مسابقه مهم جام فجر و رقابت های داخل سالن قهرمانی آسیا در پیش است که خودم را برای آن مسابقات و کسب نتایج درخشان آماده می کنم.

شوریابی در پایان درباره عملکرد ورزشکاران در رقابت های المپیک ریو اظهارداشت: امیدوارم دوومیدانی کاران در مسابقات المپیک ریودوژانیرو نتایج قابل خوبی را در این آوردگاه بزرگ ورزشی برای کشورمان کسب کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار