غربی: ممانعت از ورود ورزشکاران به ورزشگاه آفتاب انقلاب را تکذیب می کنم

مدیرمجموعه ورزشی آفتاب انقلاب گفت: تمام صحبت های اخیر را درباره ممانعت از ورود ورزشکاران به مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب را تکذیب می کنم.

محمدعلی غریی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره حواشی بوجود آمده و راه ندادن تعدادی از ورزشکاران به مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران اظهارداشت: خود من تازه دیشب از مشهد به تهران رسیدم، در جریان اتفاقات قرار ندارم و تاکنون در این چند ماه اخیر هیچ مشکلی برای سایر ورزشکاران بوجود نیامده است.

وی ادامه داد: احمدگودرزی رئیس هیئت فعلی دو و میدانی تهران که قبلا مربی خود من بوده صبح امروز با من تماس گرفت و گفت که امید عباس نیک کار اشتباهی را انجام داده است.

مدیر مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب گفت: شما می توانید هم اکنون به تعدادی از پیشکسوتان و قهرمانان فعلی رشته دوومیدانی تماس بگیرید از آنها بپرسید که در این 8 و 9 ماه اخیر آیا برای ورزشکاران هنگام ورود به ورزشگاه چه از لحاظ اخلاقی و سازمانی مشکلی برایشان بوجود آمده است یا نه.

غریی گفت: شاهین جعفری که می گویند اجازه تمرین کردن به وی داده نشده در صورتی که او دیروز تمریناتش را انجام داده و دیروز معاون من ابراهیم رحیمیان که خودش قبلا یکی از قهرمانان ارزنده کشورمان بوده در استادیوم حضور داشته است.

وی افزود: رحیمیان که به نوعی از خانواده دوومیدانی محسوب می شود اجازه نداده تا این اشخاص تمرینات خودشان را انجام دهند در صورتی که چنین صحبت هایی که مطرح شده به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی تصریح کرد: در بعضی از رسانه ها صحبت هایی مطرح شده مبنی براین که مربیان و ورزشکارانی که دیروز در مراسم معارفه احسان مهاجر شجاعی حضور داشتند به آنان اجازه ورود و تمرین کردن در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب داده نشده است در صورتی که این حرف ها به هیچ عنوان واقعیت ندارد.

غربی در پایان یاد آور شد: به دلیل اینکه امروز قرار بود مسابقات لیگ برتر باشگاه ها در بخش بانوان انجام شود، و تعدادی از بانوان داشتند در آنجا تمرین می کردند ابراهیم رحیمیان به آنها اعلام کرده که بروند در زمین مجموعه ورزشی شماره دو تمرینات خودشان را انجام دهند،همین ورزشگاهی که می گویند از استاندارد لازم برخوردار نیست هم اکنون فوتبالیست ها حاضرند مبالغ زیادی را پرداخت کنند تا تمرینات خودشان را در آن مجموعه انجام دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار