مرادی: در کوه و کمر ،بدون مربی تمرین می کنم

دونده ماراتن کشورمان گفت: تمرینات اختصاصی ام را برای حضور در المپیک در ارتفاعات دیزین، بدون مربی و با سه حریف تمرینی پیگیری می کنم.

محمد جعفر مرادی در گفت  گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره وضعیت خودش پیش از المپیک اظهار کرد: تمرینات اختصاصی ام را برای حضور در المپیک در ارتفاعات دیزین و بدون مربی تنها با سه حریف تمرینی پیگیری می کنم.

وی درباره بازگشت خود از کنیا گفت: به دلیل اینکه در کنیا بدون همراه تمرین می کردم ماندن در آنجا برایم دشوار بود به همین دلیل ترجیح دادم به کشور بازگردم تمرینات را در ایران و در ارتفاعات دیزین پیگیری کنم.

دونده ماراتن کشورمان درباره امکانات اردوی کنیا اظهارکرد: امکانات خوبی در آنجا برای آماده سازی ورزشکاران فراهم است. البته امکانات فدراسیون دومیدانی کشورمان نیز خدا را شکر راضی کننده است و رئیس فدراسیون تمام تلاشش را برای کسب نتیجه در المپیک را می کند.

وی درباره حضورش در المپیک ریو گفت: با توجه به اینکه حریفان سر سختی از قاره آفریقا در المپیک حضور دارند تمام تلاش و توانم را به کار بسته ام تا در پایان دوی ماراتن بتوانم جزو 10 دونده برتر المپیک قرار بگیرم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار