سپهرزاد: امیدوارم ورزشکاران در المپیک خوب ظاهر شوند

قهرمان دهگانه سابق آسیا گفت: امیدوارم ورزشکاران در المپیک خوب ظاهر شوند و در این آوردگاه بزرگ ورزشی برای کشورمان نتایج خوبی را کسب کنند.

هادی سپهرزاد در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات لیگ که قرار است هفته آینده برگزار شود اظهارداشت: بهتر آن بود مسئولان فدراسیون تدابیری می اندیشند که به دلیل غیبت ورزشکاران المپیکی این رقابت ها با تاخیر برگزار می شد.

قهرمان دهگانه سابق ایران و آسیا درباره شرایط فعلی احسان حدادی برای حضور در المپیک گفت: به دلیل اینکه این پرتابگر خوب کشورمان نزدیک به سه سال بود که بدون مربی تمریناتش را انجام می داد و تازه شش ماه است که فدراسیون برایش مربی در نظر گرفته سخت است که در المپیک نتیجه خوبی را کسب کند اما امیدوارم در المپیک ریودوژانیرو مانند چهار سال پیش از تجربیات گذشته اش بهره ببرد و نتایج درخشانی را کسب کند.

وی درپاسخ به این سوال که با توجه به نتایجی که تفتیان در چندماه اخیر کسب کرده در المپیک چه عملکردی را از خود بر جای خواهد گذاشت پاسخ داد: حسن تفتیان در چند ماه اخیر در مسابقات مختلفی که شرکت کرده توانسته رکوردهای خوبی را به ثبت برساند و به طور حتم در المپیک هم حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

سپهرزاد در پایان درخصوص عملکرد دوومیدانی کاران بیان کرد: امیدوارم ورزشکاران در المپیک خوب ظاهر شوند و در این آوردگاه بزرگ ورزشی برای کشورمان نتایج خوبی را کسب کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار