سپهرزاد:از تجربیات اولشِفسکی استفاده کردم

عضو کمیته فنی فدراسیون دو و میدانی گفت:حضور در کلاس های آموزشی ویژه مربیان پرتابی برای من مفید بود زیرا توانستم از تجربیات اولشِفسکی به بهترین شکل ممکن استفاده کنم.

هادی سپهرزاد در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد حضور رئیس فدراسیون دو و میدانی لهستان در ایران و برگزاری کلاس آموزشی برای مربیان کشورمان بیان کرد: مربیان کشورمان با حضور در این کلاس های آموزشی از دانش و تجربیات اولشفسکی و همراهش به بهترین شکل استفاده کردند. این کلاس برای من هم خوب بود. صحبت هایی با اولشفسکی داشتم، با توجه به اینکه وی پیش از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون دو و میدانی لهستان مربی "توماس مایفسکی" دارنده 2 مدال المپیک بوده، تجربیات خود را در اختیار مربیان ایرانی قرار داد.

وی درباره انتخاب مربی برای حسن تفتیان گفت: براساس اطلاعاتی که من دارم با مربیانی از هلند و فرانسه برای انتخاب مربی حسن تفتیان مذاکراتی انجام شده است. وی می تواند زیرنظر یک مربی خوب خارجی و کنار دوندگان سرشناس تمرین کند. قرار است یک مربی با کیفیت برای تفتیان انتخاب شود. پس از این اقدام تا قبل از آغاز رقابت های قهرمانی آسیا تمرینات تفتیان در کمپی که هم اکنون در آن تمرین می کند،ادامه می یابد.

عضو کمیته فنی فدراسیون دو و میدانی درباره بحث انتخابش به عنوان مربی احسان حدادی اظهار داشت: هیچ صحبتی با من نشده و اطلاعی در این زمینه ندارم. احسان از چهره های بزرگ پرتاب دیسک دنیا به شمار می رود که افتخارات زیادی را برای دو و میدانی ایران به ارمغان آورده است در صورتی که قصد همکاری با حدادی را داشته باشم، آن را رسانه ای می کنم.

قهرمان اسبق ماده دهگانه آسیا در مورد احتمال بازگشتش به دو و میدانی تصریح کرد: علاقه زیادی برای این کار داشتم اما متاسفانه شرایط بازگشتم به ورزش قهرمانی فراهم نشده است. با تداوم این روند امکان بازگشتم به دو و میدانی بعید است.

سپهرزاد درمورد احتمال خط خوردن چند ملی پوش در پایان مرحله سوم اردوی تیم ملی دو و میدانی گفت: مرحله سوم اردوهای تیم ملی از 10 دی به مدت 21 روز در مجموعه آفتاب انقلاب برگزار می شود. در این مرحله هیچ ورزشکاری از اردوی تیم ملی خط نمی خورد. با این وجود هر ورزشکاری که نتواند در مسابقات داخل سالن کشور به رکوردهای مدنظر فدراسیون دست پیدا کند، از لیست تیم ملی خط می خورد.

رکورددار دهگانه ایران در پایان خاطر نشان کرد: کیهانی رئیس فدراسیون تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بتوانیم در آسیا یک کرسی برای فدراسیون کشورمان کسب کنیم. البته برای این کار باید رایزنی زیادی انجام دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار