سپهرزاد: برای ورزشکاران مربیان خارجی جذب می کنیم

عضو کمیته فنی فدراسیون دو ومیدانی گفت: برخی دوندگان مربی اختصاصی ندارند و به دنبال جذب مربیان با کیفیت برای آنها هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه ملی پوشان دوومیدانی دعوت شده به اردو با اعضای سازمان تیم‌های ملی روز پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد و ملی پوشان درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولان فدراسیون در میان گذاشتند.
 
برنامه تمرینی و اردویی در سه گروه پرتاب‌ها، پرش‌ها و دوها تدوین شده و سه مسابقه برای انتخابی قهرمانی آسیا در نظر گرفته شده است.
 
مسابقه قهرمانی کشور (هفته آخر فروردین - شیراز)، جایزه بزرگ تایلند و جایزه بزرگ ایران (دهه دوم اردیبهشت) سه مسابقه‌ای است که ملی پوشان برای انتخاب شدن باید در آن حاضر شوند.

مسابقات قهرمانی آسیا سال آینده در هندوستان برگزار خواهد شد.
 
برهمین اساس هادی سپهرزاد عضو کمیته فنی فدراسیون دو ومیدانی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: هم اکنون بیشتر ورزشکاران با مربیان تخصصی خودشان در حال تمرین کردن هستند، آنهایی هم که از نبود مربی رنج می برند فدراسیون در صدد است برای آنها در آینده ای نزدیک مربیان با کیفیت انتخاب کند.

وی ادامه داد: در این جلسه بیشتر ورزشکاران حضور داشتند تنها بعضی از افراد آن هم به خاطر مشکلاتی که برایشان بوجود آمده بود در این جلسه غیبت داشتند.

سپهرزاد در پایان خاطر نشان کرد: در این جلسه با ملی پوشان در مورد برنامه های آتی آنها، بحث انتخاب مربی، اردوها و ... بحث و تبادل نظرکردیم. همچنین قرار است ملی پوشان را پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، جایزه بزرگ تایلند و جایزه بزرگ ایران نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا هندوستان را مشخص کنیم. البته ملاک حضور در تیم ملی بدست آوردن حد نصاب های مورد نظر در سه مسابقه پیش رو فدراسیون است.

به دنبال جذب مربی برای برخی ورزشکاران هستیم/سه مسابقه ملاک انتخاب شدن در تیم ملی است

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار