حال و هوای خوب هواداران بابک جهانبخش در کنسرت تهران

بابک جهانبخش اولین كنسرت خود پس از انتشار آلبوم «حالم خوبه» را در تهران اجرا كرد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ٢٩ اردیبهشت بابک جهانبخش اولین كنسرت خود پس از انتشار آلبوم «حالم خوبه» را در تهران اجرا كرد.

برنامه پس از استقرار نوازنده‌ها و پخش شمارش معكوس از مانیتورها آغاز و جهانبخش با قطعه «حالم خوبه» وارد صحنه شد.

بعد از اتمام ترانه، جهانبخش با حضار صحبت كرد و گفت: خیلی خوشحالم كه دوباره این افتخار نصیب من شد كه در شهر خودم برنامه اجرا كنم و امیدوارم كه از انتشار آلبوم هم راضی بوده باشید. ما با آهنگ‌های جدید وارد شدیم، پس زمان لازم است تا حفظ شویم. به همین دلیل متن‌ها را بر روی یک برگه نوشته‌ایم كه مبادا فراموش كنیم.

«اینا یعنی عشق» كه در عید نوروز منتشر شده بود، عنوان كار دوم گروه جهانبخش بود و بلافاصله بعد از آن «چه حس خوبی» را اجرا كردند.

قطعه بعدی كه از آثار آرام وی است، «پاییز» نام دارد كه پس از اتمام آن قطعه گفت: امیدوارم كه از برنامه راضی بوده باشید و مورد پسندتان واقع شده باشد. ما هم سعی می‌كنیم همه چیز به بهترین شكل پیش برود تا شب خوبی را در كنار هم داشته باشیم.

پنجمین قطعه «منو نگاه كن» بود. جهانبخش در ادامه و در خلال صحبت‌هایش نوازنده‌های خود را مورد تشویق قرار می‌داد. در همین راستا عنوان كرد: یكی از دوستانم كه در دو سال گذشته خیلی زحمت كشیده است، نوازنده پركاشن مهران فرشباف است كه برای اجراها از تبریز می‌آید.

پس از آن جهانبخش اظهار داشت: این قطعات یک حال و هوایی را برای ما دارد كه امیدواریم برای شما هم خاطره‌ساز شود.

«تصمیم» از دیگر آهنگ‌های انتخاب شده در شب گذشته بود. پس از آن تماشاگران بابک ریاحی‌پور را به عنوان سرپرست گروه و نوازنده بی‌نظیر بیس تشویق كردند.

جهانبخش خاطرنشان كرد: در چند روز گذشته و پس از انتشار آلبوم من پیام‌های خوبی را از شما دریافت كرده‌ام. من در آلبوم «حالم خوبه» فكر دیگری را داشتم كه زبان عامیانه و ریتمی شادتر دارد اما برای جمع آوری آلبوم «مدار بی‌قراری» از یکسری ترانه‌های دیگری استفاده كرده بودم كه اگر قرار بود به همان ترتیب كار كنیم هم جذابیت اثر از بین می‌رفت و هم اینكه به تكرار می‌رسیدیم. ما سعی كرده‌ایم تفاوت را ایجاد كنیم البته همه آلبوم‌های من مكمل یكدیگر هستند.

بعد از این صحبت‌ها قطعات «اكسیژن» و «می‌ترسم» كه خاطره‌انگیز هم بودند، با همخوانی هواداران در سالن اجرا شدند.

جهانبخش در ادامه تصمیم به خواندن آهنگی شاد به نام «دوست دارم» گرفت كه انرژی زیادی را به سالن اضافه كرد.

این خواننده بیان كرد: ما از بین ١٢٠قطعه باید ١٧قطعه را انتخاب كنیم كه كار سختی است. البته بعضی از آهنگ‌ها مناسب استیج نیست و برای خلوت و سكوتمان ساخته شده است. پس باید قطعاتی متناسب با كنسرت و اجرای زنده را انتخاب كنیم.

«مدار بی‌قراری» كه نام آلبوم قبلی وی است و «مثل همه» در ادامه اجرا شد.

قبل از اجرای «چی شده» گفت: این آهنگ در سال ٨٢ خوانده شده كه من هیچوقت فكر نمی‌كردم، اتفاق‌های خوبی با این آهنگ برایم پیش بیاید و به نوعی همه چیز از این قطعه آغاز شود.

«شاید» قطعه پایانی، قبل از وقفه‌ای برای اذان مغرب بود. پس از برگشت نوازنده‌ها آهنگ پرطرفدار «من و بارون» و «برف» اجرا شد.

وی در ادامه از دیگر نوازندگان خود رضا تاجبخش (رهبر اركستر)، بهنام حکیم (گیتار اسپانیش)، انوشیروان تقوی (همخوان)، كسری خلیلوند (ویولن) تشكر كرد.

او همچنین از شركت اكسیر نوین با مدیریت محمدرضا خانزاده و مدیر كل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همه دوستان دیگر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میلاد قدردانی كرد.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار