مرتجی:تهدید تماشاچیان تمرکز بازیکنان را بهم ریخت

سرمربی تیم هندبال منیزیم فردوس گفت:تهدید تماشاچیان و سرو صدای بیش از حد تمرکز بازیکنان را بهم ریخت.

شهرداد مرتجی در گفتگو با  خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی فینال لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور اظهار کرد:بازی دور رفت فینال هندبال لیگ برتر بین تیم های منیزیم فردوس و نفت وگاز گچساران به میزبانی گچساران برگزار شد.

درنیمه نخست این بازی بازیکنان هردو تیم بازی خوب و جنگنده ای از خود به نمایش گذاشته و در نهایت با نتیجه 12بر12 به رختکن رفتند.

وی ادامه داد:متاسفانه تماشاچیان گچسارانی با ناسزاگویی تیم خودراتشویق ودر طول بازی داوران و بازیکنان را تهدید می کردند.در نیمه دوم بازی تهدیدات بیش از حد آنها تمرکز داوران و بازیکنانم را بهم ریخت وهمین امر موجب شد حملات خوب وشوت های آخر بازی را از دست دهیم .

دروازه بان خوب گچساران در دقایق پایانی بازی عملکرد بسیر خوبی داشت و پرتاب های خوب بازیکنانم را به راحتی و در نبردی تن به تن مهار کرد. در همین لحظات بود که بازیکنان منیزیم انگیزه خود را از دست دادند و همین امر و فشار بیش از حد تماشاچیان باعث شد، نتیجه این بازی را 23بر 27 بازی واگذار کنیم.

سرمربی تیم منیزیم فردوس در پایان خاطرنشان کرد:در طول این دیدار تلاش همه مسئولین برگزاری مسابقه این بود که بازی در کمال آرامش و بدون مشکل به پایان برسد،در جایی که تهدیدات تماشاگران و جو بد سالن تمرکز داوران وبازیکنان را بهم ریخته بود.  

بازی دوربرگشت این دیدار به میزبانی فردوس روز دوشنبه 5 خرداد برگزار می شود.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار