شکوهی: وظیفه تماشاچی تشویق تیمش است

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: تماشاچیان برای تشویق تیمشان به ورزشگاه می آیند و سروصدای آنها در ورزشگاه امری طبیعی است.

شکوهی: وظیفه تماشاچی تشویق تیمش استیعقوب شکوهی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: دیدار دور برگشت مرحله فینال بین منیزیم فردوس و نفت و گاز گچساران عصر امروز به میزبانی فردوس برگزار می شود. تیم نفت و گاز گچساران از آمادگی خوبی برخوردار است و عزم خود را جزم کرده پس از 10 ماه تلاش بی وقفه به عنوان نماینده هندبال جنوب به مقام قهرمانی دست یابد .

وی ادامه داد:بازیکنان گچساران به دور از خانواده و شرایط دشوار به تمرینات فشرده خود ادامه دادند و تا پایان لیگ هرچه در توان دارند به عرصه نمایش می گذارند. آنها به خود باوری و امادگی خوبی در این مرحله ازمسابفات لیگ برتر رسیده اند.

سرمربی تیم گچساران تصریح کرد:ما در تیم خود نمایندگانی از خوزستان ،شیراز و بوشهر داریم که به عنوان نمایندگانی از جنوب کشور در این باشگاه بازی می کنند، امیدوارم با دست یابی به جام قهرمانی شرمنده مردم هندبال دوست جنوب نشویم.

وی در ادامه گفت :تیم منیزیم فردوس نیز یکی از تیم های برتر لیگ برتر است و با آمادگی خوبی در مسابقات لیگ ظاهر می شود.درحال حاضر تیم ما 2 امتیاز دارد و تیم مقابل امتیازی ندارد ، در صورت پیروزی تیم منیزیم و یاکسب نتیجه مساوی بازی به مرحله سوم می رسد.

شکوهی در خصوص تماشاگران تیم گچساران در این شهر در بازی دور رفت گفت: تماشاچیان برای تشویق تیمشان به ورزشگاه می آیند و سروصدای آنها در سالن امری طبیعی است. فیلم هردیداری سند آن بازی است و ناظر مسابقات می آبادی در سالن حضور داشت و از نزدیک شاهد این رقابت بود. هیچ گونه توهین و مشکل خاصی ازسوی آنان صورت نگرفت و سروصدای تشویق ها بسیار عادی بود.

امیدوارم امروز در بازی جوانمردانه شرمنده مردم جنوب کشور نشویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار