اصفهان؛

مطالبات دانشگاه علوم پزشكي كاشان از سازمان های بيمه ای به مرز 700 ميليارد ريال رسيد

مدير امور مالي دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: سازمان هاي بيمه اي بابت صورتحساب هاي ارسالي بيماران حدود 700 ميليارد ريال به این دانشگاه بدهكارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سيد محمد بهشتی افزود: حدود 50 درصد از منابع اين دانشگاه به درآمدهای وصولی از سازمان هاي بيمه ای وابسته است كه تاخير موسسات بيمه اي در پرداخت اين منابع، دانشگاه را دچار چالش هاي اساسي در كليه بخش هاي بهداشتي، درماني و آموزشي نموده است.
وی، با تاکید بر اینکه تاخیر در این پرداخت ها می تواند به طور جدی امر خدمت رسانی به بیماران را تحت الشعاع قرار دهد، تصریح کرد: هزینه های تدارک دارو، تجهیزات پزشکی و سایر نیازهای روزمره بیمارستان ها نیازمند منابع مالی قابل توجهی هستند که عمدتا از محل درآمدهای بیمارستان ها تامین شده و دانشگاه برای پیشگیری از توقف ارائه خدمات به مراجعین علاوه بر تحمل مبلغ قابل توجه بدهکاری بابت هزینه های جاری، بخشی از منابع خود را در این زمینه به کار گرفته که خود می تواند عملکرد دانشگاه در سایر جنبه ها را تحت تاثیر قرار دهد.
بهشتی یادآور شد: علاوه بر آن پرداخت مطالبات نیروی انسانی بخش درمان اعم از پزشکی و کارکنان پیراپزشکی مستلزم وصول این مطالبات است که خود می تواند به کارگیری نیروی انسانی و ارائه خدمات تخصصی را مختل نماید.
مدير امور مالي دانشگاه اظهار اميدواري كرد: مسئولين سازمان هاي بيمه اي هرچه زودتر تكليف بدهي هاي دانشگاه را مشخص تا طرح نوپاي سلامت همچنان پابرجا بماند.
وي در پايان اظهار داشت: مجموعه مديريت امور مالي دانشگاه با تمام توان و تلاش خود سعي نموده تا حداكثر استفاده بهينه از منابع دانشگاه را با اولويت پرداخت هاي پرسنلي انجام دهد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.