عارف در گردهمایی میزهای استانی و شوراهای اصلاح طلبان سراسر کشور:

دوران 8ساله پیشین به دلیل اینکه با مسیر اصلی انقلاب همسویی نداشت، با دوام نبود

رئیس فراکسیون امید و منتخب مجلس دهم گفت: عارف : دوران هشت ساله پیشین(دوران احمدی نژاد) قابل دوام نبود چراکه با مسیر اصلی انقلاب همسویی نداشت.

همه منتخبین لیست امید باید یه تعهداتشان وفادار باشند
به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید و منتخب مجلس دهم  در گردهمایی میزهای استانی و شوراهای اصلاح‌طلبان سراسر کشور اظهار داشت: علی رغم برخوردهای سلیقه ای و غیرقانونی که در برخی از حوزه ها صورت گرفت مردم خیلی خوب به ائتلاف امید پاسخ دادند و کاری کارستان کردند.

وی افزود: پیروزی ائتلاف امید پیروزی برنامه و گفتمان بود، نباید دوم خرداد ۷۶ به تیر ۸۴ تبدیل می شد.

عارف گفت: مسیری که شروع شد قابل دوام است و مسیر حاکمیت ارزشها و انقلاب که در ذات گفتمان اصلاحات است باید ادامه پیدا کند.

وی تاکید کرد: حفظ ائتلاف امید بعد از شکل گیری مجلس مهمتر است و دوستان بخاطر داشته باشند تعهداتشان به ائتلاف فراموش نشود، همه منتخبین لیست امید باید یه تعهداتشان وفادار باشند.

این منتخب مجلس دهم اظهار داشت: ما در نهایی شدن لیست امید هزینه دادیم، در حالی که کسانی را در لیست گذاشتیم که جوانان به ما انتقاد کردند.

وی افزود: برای وحدت حاضر بودیم هزینه بدهیم حال برخی صحبت از عبور  از تعهداتشان می کنند.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم با تاکید بر اینکه رقبا تا زمان تشکیل مجلس دهم صبر کنند، خاطر نشان کرد: رقبا صبر کنند تا قدرت فراکسیون امید راببینند و به دنبال عددسازی هم نباشند.

عارف تصریح کرد: دوران هشت ساله پیشین(دوران احمدی نژاد) قابل دوام نبود چراکه با مسیر اصلی انقلاب همسویی نداشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار