پینگ‌ پنگ‌بازان ایران به خاور دور می‌روند

نوشاد و نیما عالمیان در نقش مارکوپولو!

ملی پوشان تنیس روی میز کشورمان برای حضور هر چه بهتر در مسابقات المپیک راهی 4 اردوی برون مرزی می شوند .

نوشاد و نیما عالمیان در نقش مارکوپولوبه گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نوشاد و نیما عالمیان همراه ندا شهسواری که موفق به کسب سهمیه المپیک شده‌اند برای حضور هر چه بهتر در مسابقات المپیک راهی اردوهای برون مرزی می شوند.

تنیس روی‌میزبازان المپیکی ایران طی روزهای ۵ تا ۷ خرداد ماه در رقابت های جایزه بزرگ آبادان حاضر می شوند  و پس از آن راهی اردو های برون مرزی می‌شوند . طبق برنامه سه پینگ پنگ باز المپیکی کشورمان بعد از بازگشت از آبادان، در تهران برگزارکننده چند جلسه تمرینی خواهند بود، سپس اردو های برون مرزی خود را با سفر به چین آغاز می کنند .

جمیل لطف الله نسبی و سیما لیموچی، سرمربیان تیم‌های ملی مردان و زنان ۱۳ خرداد راهی چین می شوند تا ملی پوشان کشورمان را به مدت 10 روز همراهی کنند .

اردوی پینگ پنگ بازان کشورمان تنها به چین ختم نمی شود و آن ها در 3 رویداد دیگر هم در شرق آسیا حاضر می شوند.

اردوی پینگ پنگ بازان  کشورمان در کمپ تمرینی ژنگ دینگ چین برگزار می شود و پس ازآن راهی ژاپن می شوند تا در رقابت‌های تور جهانی که به میزبانی توکیو برگزار می شود شرکت کنند.  این رقابت ها ۲۶ تا ۳۰ خرداد ماه برگزار می شود .

ملی پوشان کشورمان پس از حضور در تور جهانی ژاپن راهی کره جنوبی و کره شمالی می شوند  و به  ترتیب طی روزهای ۲۲ تا ۲۶ ژوئن ( دوم الی ششم تیرماه ) در کره جنوبی  و ۲۹ ژوئن تا ۳ جولای ( 9 الی 13 تیرماه )  در کره شمالی حضور خواهند داشت و پس از پایان اردوها ، برای حضور هر چه بهتر در مسابقات المپیک ادامه تمرینات خود را در تهران برگزار می کنند .

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار