رئیس هیات تنیس روی میز استان کرمان انتخاب شد

مجمع انتخاباتی هیات تنیس روی میز استان کرمان با حضور مهرداد علی قارداشی رئیس این فدراسیون در کرمان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی دیگر از مجامع انتخاباتی هیات های ورزشی استان برگزار شد و این بار نوبت انتخابات هیات تنیس روی میز بود .

هیاتی که از چند ماه قبل با سرپرستی ناصر گل محمدی معاونت توسعه و امور ورزش اداره می شد ، حالا با حضور رئیس این فدراسیون ، مدیر کل ورزش وجوانان و اعضای مجمع برای انتخاب رئیس خود تشکیل جلسه داد. آقایان بهرامی ، دهقان و شهیدی گزینه های تصدی ریاست هیات بودند که در نهایت آرای اعضا مجمع مشخص کننده فرد پیروز این انتخابات بود .

صحبت های کاندیداها
پس از پشت سر گذاشتن روال معمول آغاز مراسم مربوط به مجامع انتخاباتی ، هر سه کاندیدا در طی مدت زمان 5 دقیقه می توانستند به تشریح اهداف ، برنامه ها و سیاست های کاری خود در خصوص ریاست این هیات بپردازند تا اعضا مجمع کمی از برنامه های آن ها مطلع شوند . که در این بین محسن بهرامی به تشریح گوشه ای از عملکرد ش در چهار سال گذشته پرداخت ، دهقان یکی دیگر از کاندیدا به نفع بهرامی از حضور در انتخابات انصراف داد و در نهایت شهیدی هم به تشریح اهدافش پرداخت و مشکلات مالی و حضور یک اسپانسر را عاملی برای بهبود و پیشرفت تنیس روی میز کرمان دانست .

مرحله اصلی
18 عضو حاضر در مجمع ، پس از پایان صحبت های اعضا ، مسئولیت انتخاب اصلح را برای ریاست هیات بر عهده داشتند، که در پایان یک ماراتن سخت و حساس محسن بهرامی با کسب 10 رای ، کاووس شهیدی با هفت رای و همچین یک رای سفید تکلیف برگزاری انتخابات هیات تنیس روی میز استان کرمان مشخص شد و بهرامی در انتخاباتی نزدیک و برای دوره چهارساله ی دیگر عهده دار ریاست هیات تنیس روی میز استان کرمان شد .



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار