با حکم علیقارداشی

سرمربیان تیم‌های ملی تنیس روی میز نوجوانان و جوانان دختر معرفی شدند

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در احکامی سرمربیان تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان دختررا منصوب کرد.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ به پیشنهاد کیوانی نایب رئیس بانوان، سرمربیان تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان دختر کشور با حکم ریاست فدراسیون مهرداد علیقارداشی منصوب شدند.

در این احکام آمده است:

سرکارخانم ویدا عبدی

با استعانت از درگاه خداوند متعال و بنا به پیشنهاد نایب رییس محترم بانوان و با عنایت به مراتب تعهد ، تخصص و تجارب ارزنده سرکار عالی، به موجب این ابلاغ به سمت سرمربی تیم ملی جوانان دختر فدراسیون تنیس روی میز ج.ا.ایران منصوب می گردید تا طبق برنامه مدیریت محترم تیم های ملی و نظارت نایب رئیس محترم بانوان تا مسابقات قهرمانی آسیا به انجام وظیفه بپردازید.

امید است با تلاش و جدیتی که در شما سراغ دارد اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون معمول فرمائید.

توفیق روزافزون شما را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند منان مسئلت می نماید.

مهرداد علی قارداشی

رئیس فدراسیون

سرکارخانم فاطمه رجبی

با استعانت از درگاه خداوند متعال و بنا به پیشنهاد نایب رییس محترم بانوان و با عنایت به تعهد ، تخصص و تجارب سرکار عالی ، به موجب این ابلاغ به سمت سرمربی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان دختر منصوب می گردید تا طبق برنامه مدیریت محترم تیم‌های ملی و نظارت نایب رئیس محترم بانوان تا مسابقات قهرمانی آسیا به انجام وظیفه بپردازید.

امید است با تلاش و جدیتی که در شما سراغ دارد، اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون تنیس روی میز، جهت موفقیت و ارتقای ورزشکاران در ابعاد مختلف قهرمانی، پهلوانی و اخلاق معمول فرمائید.

توفیق روزافزون شما را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای ورزش کشور از خداوند متعال خواهانم.

مهرداد علی قارداشی

رئیس فدراسیون

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار