ساری،

اجرای طرح کاهش غریق در320 نقطه حادثه خیزساحلی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از آغاز اجرای طرح کاهش غریق در نقاط حادثه خیزساحلی با مدیریت جمعیت هلال احمراستان در 320 نقطه خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مجتبی اکبری افزود: طرح کاهش غریق امسال با محوریت و مدیریت جمعیت هلال احمراستان در قالب 5منطقه و 320 نقطه حادثه خیز در سواحل مازندران اجرا می شود.

وی گفت: بر خلاف برخی برداشت ها، مدیریت طرحهای ساحلی به هلال احمر واگذار نشد و این جمعیت دراین خصوص برنامه ای ندارد بلکه تنها مدیریت کمیته پیشگیری از مغروقین و همچنین مدیریت و بکارگیری ناجیان غریق در 320 نقطه حادثه خیز مشخص شده به جمعیت هلال احمر استان واگذار شده است.

اکبری با تاکید بر ضرورت مسئولیت پذیری و تعامل بین بخشی تمامی دستگاههای اجرایی عضو کمیته پیشگیری از غریق گفت: مسئله غرق شدن افراد در سواحل استان به ویژه در ایام تابستان یکی از چالش های اساسی استان در فرآیند مدیریت ساحل است که برای غلبه بر این چالش همه دستگاههای ذیربط باید کمک کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: برنامه عملیاتی هدف گذاری شده ما کاهش غریق و حتی رسیدن به نقطه صفر است زیرا معتقدیم حتی یک نفر غریق هم دارای آثار زیانبار اجتماعی و اقتصادی فراوانی برای جامعه و استان می باشد.

وی افزود: فرآیند اجرای طرح کاهش غریق در سواحل مازندران در سطوح مختلف پایش و آسیب شناسی خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، غریق ، دریا ، کاهش ، ساحلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.