ساری،

دریا جان یک نفر را در محمودآباد گرفت

ظهر امروز یک جوان 23 ساله اهل ورامین در ساحل محمودآباد غرق شده و جان خود را از دست داد.

 فرماندار شهرستان محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از ساری گفت: ظهر امروز 4 جوان اهل ورامین برای شنا در آب های ساحلی پشت شهرک دی محمودآباد به دریا رفتند که به علت مواج بودن دریا و عدم آشنایی با فن شنا و همچنین بی توجهی به تذکرات ناجیان غریق دچار حادثه شدند.

یحیی یوسف پور گفت: پس از درخواست کمک توسط چهار غریق بلافاصله ناجیان غریق مستقر در منطقه با بهره مندی از قایق سه نفر را نجات دادند ولی بعلت دوری این افراد از یکدیگر و کمبود زمان متاسفانه یکی از آنها غرق شد و جان خود را از دست داد.

فرماندار محمودآباد گفت: پس از نجات جان سه نفر، اورژانس 115 در محل حادثه حضور یافته و افراد را برای درمان به بیمارستان انتقال داد و ناجیان غریق هم توانستند جنازه جوان 23 ساله ورامینی را از آب بیرون بکشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد گفت: همه ساله با شروع فصل گرما شهرستان محمودآباد به عنوان اولین شهر ساحلی از مسیر پایتخت و با بهره مندی از 30 کیلومتر ساحل آزاد و قابل دسترس میزبان مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور می باشد.

وی افزود : در سالجاری 14 طرح دریا با بکارگیری 70 ناجی غریق راه اندازی شده و 55 ناجی غریق هم در نقاط آزاد و کور جهت رفاه حال مسافران و شهروندان استقرار یافته است که نیازمند توجه و همکاری عموم افرادی که در ساحل استقرار می یابند می باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، دریا ، جان ، نفر ، محمودآباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.