ارومیه؛

پيام اصلي نظام اسلامي دعوت براي مقابله با جبهه سلطه و استكبار

پيام اصلي نظام اسلامي دعوت براي مقابله با جبهه سلطه و استكبار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ در راستاي بررسي مسايل ، مشكلات و شبهات موجود در حلقه هاي صالحين ،نشست صميمي فرمانده سپاه شهدا و استاد شجره طیبه صالحين آذربايجان غربي با روحانيون شهرستان خوي برگزار شد که در این نشست فرمانده سپاه شهدا با اشاره به فرمايشات ولي امر مسلمين كه فرموده اند«اگر حوزه هاي علميه به رسالت انقلابي عمل كنند بالطبع انقلاب در صراط مستقيم حركت مي كند»خاطر نشان كرد: دوره فعلي ما دوره حساس است و دشمنان لخت و عريان براي مقابله با اسلام وارد ميدان مي شوند لذا پيام اصلي نظام اسلامي كه همان دعوت براي مقابله با جبهه سلطه و استكبار است بايد براي جوانان تبيين شود.

سردار عابدين خرم بابيان اينکه در شناسايي مسئولين بايد كمال دقت را داشته باشيم اظهارداشت: چرا كه افراد دورور

در ميان مسئولين چه بسا براي حفظ موقعيت دم از نظام و ولايت مي زنند اما در بين مردم علي الخصوص مناطق

مرزي و دور افتاده براي جاخوش كردن خود بر عليه دولت و نظام حرف مي زنند و ناخواسته اهداف دشمنان را دنبال مي كنند.

وي ادامه داد: هدف دشمنان و اين افراد دور ساختن جوان از نظام است لذا بايد نهادهاي دلسوخته انقلاب فعاليت خود را بخصوص در اين مناطق زياد نمايند و بايد دانست كه مهمترين نهادهاي دلسوخته انقلاب و دين روحانيون هستند.

سردارخرم در ادامه حوزه هاي علميه،بسيج،سپاه،مساجد،معلمين و مربيان را دلسوختگان نظام معرفي و تصريح كرد: به دليل بصيرت و آگاهي و هشداري اين عزيزان نسبت به ترفندهاي دشمنان است كه آنان تاكنون نتوانستند در اين نهادها نفوذ كنند .

وي در ادامه درخواست هايي از روحانيون مطرح و اظهار اميدواري كرد كه با عمل به اين درخواست ها حلقه هاي صالحين رضايت فرماندهي كل قوا را جلب نمايد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.