ساری،

نور قهرمان والیبال ساحلی مازندران

مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی کاپ آزاد مازندران،با قهرمانی نور در سواحل رامسر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،مرحله گروهی این مسابقات با برگزاری ۱۸ مسابقه برگزارشد که در پایان هشت تیم پایانی این مسابقات مشخص شدند.

دو تیم آکادمی اوج رامسر و هیئت والیبال نوشهر در مرحله نهایی این مسابقات به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده نوشهر با نتیجه دو بریک حریف خود را شکست داد و به فینال راه پیدا کرد.

تیم والیبال ساحلی موسسه آموزش عالی مازیار نور و آسفالت هزارچم تنکابن نیز در مرحله نیمه نهایی با هم به رقابت پرداختند که در خاتمه ساحلی بازان نور با نتیجه دو بریک بر حریف خود غلبه کردند و راهی فینال شدند.

در بازی رده بندی که دو تیم آسفالت هزارچم تنکابن و آکادمی اوج رامسر به رقابت پرداختند تیم اوج رامسر با ترکیب عباس پور عسگری و آرش رامسری حریف خود را شکست دادند و مقام مسابقات والیبال ساحلی مازندران را از آن خود کردند.

در بازی فینال هم دو تیم موسسه آموزش عالی مازیار و هیئت والیبال نوشهر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان ساحلی بازان نور با نتیجه دو برصفر حریف خود را شکست دادند تا عنوان قهرمانی این مسابقات را بدست آورند.

در پایان تیم های والیبال ساحلی موسسه مازیار نور، هیئت والیبال نوشهر، آکادمی اوج رامسر و آسفالت هزارچم تنکابن به ترتیب مقام های اول تا سوم مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی استان مازندران را بدست آوردند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.